    From: Waldemar Zurowski <b...@x...hell.hell.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Integrum - czy działa tak świetnie?
    Date: Tue, 16 Sep 2003 16:41:58 +0200

    "Grzexs" <g...@g...pl> writes:

    > nic. Czyżby działało tak świetnie? Albo może tak mało ludzi to ma...

    Mam od kilku lat, ale jako skarbonke i jako zapasowa karte - wlasnie z
    powodu, ze karta to Maestro.

    Wrazenie ogolne b. pozytywne, ale nie korzystam z tego konta zbyt
    intensywnie. Zadowolony jestem wlasnie z powodu tokena i tego
    'sznureczkowego' pokrowca na token - dzieki temu ten drugi sie nie
    kurzy :)

    > Ichnia strona działa zupełnie nieźle, o ile mogłem to ocenić po
    > pobieżnej ocenie - jest jasna i zrozumiała.

    A poprawili te strone, zeby poprawnie dzialala z Mozilla
    i Netscape >=6. Mi brakowalo menu po lewej stronie - bez niego nie
    mozna praktycznie nic zrobic.

    Na szczescie dalo sie to poprawic lokalnym plikiem CSS, ktory
    nadpisywal wartosci pobierane ze stron banku.

    Waldemar