eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Infolinia, 5 rano.
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2015-03-10 08:28:58
    Temat: Infolinia, 5 rano.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Jest jeden bank, gdzie nigdy nie czekam w kolejce gdy chce rozmawiać z
    konsultantem .Nigdy. Widocznie się da, jak się tylko chce.
    Ostatnio zaskoczyli mnie jeszcze bardziej. Potrzebowałem zrobić
    przelew o piątej rano, przed wyjściem z domu, żeby poszedł pierwszym
    eliksirem o ósmej.
    Pech. Byłem zaspany, popierniczyłem wszystko i zablokowałem dostęp do
    konta. Myślałem, że o piątej rano mogę najwyżej zastrzec kartę.
    Ale zadzwoniłem. Znowu zero czekania i miła pani bez problemu
    odblokowała mój dostęp do ROR-u.

    O PIĄTEJ RANO.

    Czy zgadniecie jaki to bank?


  • 2. Data: 2015-03-10 08:38:36
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: mierzvoj <m...@g...pl>

    wiatrak <w...@y...pl> wrote in
    news:mdm6fu$so7$1@node2.news.atman.pl:


    > Czy zgadniecie jaki to bank?
    >
    CITI?

    ---
    Ta wiadomość e-mail jest wolna od wirusów i złośliwego oprogramowania, ponieważ
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.
    http://www.avast.com


  • 3. Data: 2015-03-10 08:54:29
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>


    >> Czy zgadniecie jaki to bank?
    >>
    > CITI?
    >


    Nie CITI. ROR w Citi? Za 150 złotych, czy jakoś tak?

    W banku, o którym mowa mam ROR od 10 lat. Od zawsze do dnia dzisiejszego
    bezpłatny. Dawno nie ma tego rachunku w ofercie banku, ale jak na razie
    nikt nigdy nie zmuszał mnie do zmiany ROR-u. Mam nadzieję, ze tak
    zostanie. W imię wzajemnych dobrych relacji.


  • 4. Data: 2015-03-10 09:12:00
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: "Zenek" <z...@w...pl>


    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości
    news:mdm6fu$so7$1@node2.news.atman.pl...
    > Jest jeden bank, gdzie nigdy nie czekam w kolejce gdy chce rozmawiać z
    > konsultantem .Nigdy. Widocznie się da, jak się tylko chce.
    > Ostatnio zaskoczyli mnie jeszcze bardziej. Potrzebowałem zrobić przelew o
    > piątej rano, przed wyjściem z domu, żeby poszedł pierwszym eliksirem o
    > ósmej.
    > Pech. Byłem zaspany, popierniczyłem wszystko i zablokowałem dostęp do
    > konta. Myślałem, że o piątej rano mogę najwyżej zastrzec kartę.
    > Ale zadzwoniłem. Znowu zero czekania i miła pani bez problemu odblokowała
    > mój dostęp do ROR-u.
    >
    > O PIĄTEJ RANO.
    >
    > Czy zgadniecie jaki to bank?


    Tak.

    BNP Paribas



    ---
    Ta wiadomosc zostala sprawdzona na obecnosc wirusow przez oprogramowanie antywirusowe
    Avast.
    http://www.avast.com


  • 5. Data: 2015-03-10 09:27:50
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wiatrak w...@y...pl ...

    > Jest jeden bank, gdzie nigdy nie czekam w kolejce gdy chce rozmawiać z
    > konsultantem .Nigdy. Widocznie się da, jak się tylko chce.
    > Ostatnio zaskoczyli mnie jeszcze bardziej. Potrzebowałem zrobić
    > przelew o piątej rano, przed wyjściem z domu, żeby poszedł pierwszym
    > eliksirem o ósmej.
    > Pech. Byłem zaspany, popierniczyłem wszystko i zablokowałem dostęp do
    > konta. Myślałem, że o piątej rano mogę najwyżej zastrzec kartę.
    > Ale zadzwoniłem. Znowu zero czekania i miła pani bez problemu
    > odblokowała mój dostęp do ROR-u.
    >
    > O PIĄTEJ RANO.
    >
    > Czy zgadniecie jaki to bank?

    Infolinia 24h na pewno jest w mbanku.


  • 6. Data: 2015-03-10 09:41:13
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>


    >
    > Infolinia 24h na pewno jest w mbanku.
    >
    W mbanku zlikwidowałem konto jak wprowadzili interfejs obrazkowy.

    Poza tym w mbanku nie czeka się na połączenie z konsultantem?
    Dobre. :)


  • 7. Data: 2015-03-10 10:59:51
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik wiatrak w...@y...pl ...

    >> Infolinia 24h na pewno jest w mbanku.
    >>
    > W mbanku zlikwidowałem konto jak wprowadzili interfejs obrazkowy.
    >
    Mialem podobny plan ale przyzwyczaiłem sie i zauwazyłem ze poza wieloma
    rzeczami ktorych musze szukac, to nowy interfejs ma kilka fajnych
    udogodnien - miedzy innymi fajne filtrowanie.

    > Poza tym w mbanku nie czeka się na połączenie z konsultantem?
    > Dobre. :)
    >
    Wyczytałes coś takiego w mojej wypowiedzi czy dyskutujesz z głosami we
    własnej głowie? :)


  • 8. Data: 2015-03-10 20:18:48
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>


    >
    > Czy zgadniecie jaki to bank?

    CA?

    Darek


  • 9. Data: 2015-03-10 20:23:14
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2015-03-10 o 20:18, Darek pisze:
    >
    >>
    >> Czy zgadniecie jaki to bank?
    >
    > CA?
    >
    > Darek

    Bingo! CA albo jak kto woli Lukas Bank :)


  • 10. Data: 2015-03-10 21:15:52
    Temat: Re: Infolinia, 5 rano.
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 10.03.2015 o 09:41, wiatrak pisze:
    >> Infolinia 24h na pewno jest w mbanku.
    >>
    > W mbanku zlikwidowałem konto jak wprowadzili interfejs obrazkowy.
    >
    > Poza tym w mbanku nie czeka się na połączenie z konsultantem?
    > Dobre. :)

    Ja nigdy nie czekalem od jakichs kilku lat. Ale to pewnie zasluga
    posiadania "opiekuna" :D

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1