  • 1. Data: 2002-10-18 14:32:51
    Temat: kochane Millennium
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Witam,

    Dziś otrzymałem listem zwykłym nowe regulaminy od Millennium i informacje,
    że jeśli nie wypowiem umowy w ciągu iluśtam dni, to zmiany będą dla mnie
    wiążące.

    Wszystko fajnie, ale... konto tam zlikwidowałem jakieś 1,5 roku temu...

    Też tak macie? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl; 0501950782

  • 2. Data: 2002-10-19 17:38:01
    Temat: Re: kochane Millennium
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <n...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wiążące.
    >
    > Wszystko fajnie, ale... konto tam zlikwidowałem jakieś 1,5 roku temu...

    Ja nie dostalem listu z nowymi regulaminami tylko z informacja, ze moja
    ulubiona jednostka w bytmoskim M1 od 1 listopada przestaje dzialac i teraz
    po odnowione karty bede musial jezdzic do centrum Bytomia. Szkoda, bo w M1
    Millennium jest jeszcze czynne od 12 do 20, a w centrum od 10 do 18. Jestem
    rozczarowany, bo teraz bede mial duze problemy zdarzyc po pracy do swojego
    macierzystego oddzialu.

    A slyszalem, jak uruchamiali program Millennium, ze ich jednostki mialy byc
    bardziej rozpowszechnione niz oddzialy poczty.

    BTW: cos ciekawego zmienilo sie w tych regulaminach?

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 3. Data: 2002-10-24 12:47:42
    Od: TMouse <t...@s...x86.info.pl>

    "Lopez" <l...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
    <cut>
    > BTW: cos ciekawego zmienilo sie w tych regulaminach?

    hmm, zmiany regulaminu wysylaja tylko BYLYM klientom? :)

    TMouse

  • 4. Data: 2002-10-24 13:19:33
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > wiążące.
    >
    > Wszystko fajnie, ale... konto tam zlikwidowałem jakieś 1,5 roku temu...
    Ja swoje konto tez zamknalem.
    Nie dostalem infornmacji o zmianie regulaminu.
    Dostaje natomiast regulanei wyciagi: na 0,00 PLN.

    Kiedys tam pacowalem, moze mnie polubili i chca, zebym
    wrocil...

    :-)

    MG