  • 1. Data: 2002-10-18 15:41:45
    Temat: Zamykanie konta w Inteligo ;-)
    Od: Karol Marks <K...@k...net.pl>

    Witam,
    Postanowilem ostatnio zamknac konto w tym banku. W tym celu
    zadzwonilem do BOK'u i zlozylem stosowne polecenie, nastepnie
    uregulowalem przelewem niewielki debet (okolo -2PLN) i wydrukowalem
    formularz zamkniecia konta, ktory natychmiast wyslalem. Nastepnego (!)
    dnia zadzwonila do mnie pani z BOK potwierdzajac otrzymanie polecenia
    zamkniecia konta i poprosila o uregulowanie naleznosci. Pani nie
    potrafila powiedziec o jaka kwote chodzi (byla offline) wiec
    zadzwonilem do BOK'u. Tam sie okazalo, ze wszystko jest ok, ale pani
    byla dociekliwa i stwierdzila, ze chodzi o odsetki od debetu
    (niewidoczne, poniewaz dopisywane sa na koncu okresu rozliczeniowego).
    Powiedziala, ze chodzi o kwote ok. 1 do 2 gr, ale, ze bank musi je
    otrzymac. Jak musi, to trudno ;-) , wyslalem z mBanku 2 grosze i
    czekam. Wczoraj dzwoni do mnie kobieta z BOK'u i oswiadcza, ze mam na
    koncie 2 grosze. Odpowiadam, ze wiem, i co z tego? Okazalo sie ze sa
    to 2 grosze do zwrotu i, ze jesli przysle im pieniadze na przelew to
    moga mi je zwrocic. Moge tez sie zrzec tych pieniedzy na rzecz
    banku... Odpowiedzialem, ze musze sie w takim razie zastanowic i
    zakonczylem rozmowe.

    Czy to normalna sytuacja?
    Czy jesli teraz bede zwlekal, to bank obciazy mnie 6PLN za prowadzenie
    konta przez kolejny miesiac (mimo, ze wyslalem polecenie zamkniecia)?
    A moze moge zadac zwrotu bez wplacania pieniedzy na przelew?
    Napiszcie co o tym sadzicie.

    Dziekuje za wszelkie komentarze.
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 2. Data: 2002-10-18 16:00:43
    Temat: Re: Zamykanie konta w Inteligo ;-)
    Od: "AGC" <a...@p...fm>

    > Napiszcie co o tym sadzicie.
    >
    > Dziekuje za wszelkie komentarze.
    > Pozdrawiam,
    > Kamil

    Ja o tym sadze, ze to jest bez sensu. Dlatego konto w tym banku zamknalem
    juz dawno temu (jak wprowadzali oplaty).

  • 3. Data: 2002-10-19 10:43:55
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "Karol Marks" <K...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    > Postanowilem ostatnio zamknac konto w tym banku. W tym celu

    To jest tak:
    Jezeli zwykle miales srednio na miesiac min. 100zl, aby nie placic za
    prowadzenie konta to w momencie zamykania, zostaw sobie te 100 na koncie,
    ewentualnie troche wiecej jezeli miales debet, a wtedy Ty mozesz zapomniec o
    oplatach.
    Uwazam, ze jest to najprostsze rozwiazanie i nie budzi watpliwosci, a tak to
    mozna sie naciac i zaplacic niepotrzebnie owe 4.99zl.

    Pozdrawiam
    BUCKS