  • 1. Data: 2002-10-18 15:12:19
    Temat: Fundusz Pomocy Wzajemnej EURO-CENT !PYTANIE!
    Od: "StGo" <s...@p...net.pl>

    Witam,
    mam pytanie zwiazane z firma, ktora podobno udziela kredytow, nazwa jak w
    temacie.
    Czy ktos moze wypowiedziec sie na ten temat, a moze jakies doswiadczenia.
    Dziekuje za informacje i pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2002-10-19 01:47:00
    Temat: Re: Fundusz Pomocy Wzajemnej EURO-CENT !PYTANIE!
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "StGo" <s...@p...net.pl> writes:

    > mam pytanie zwiazane z firma, ktora podobno udziela kredytow, nazwa jak w
    > temacie.

    Niemozliwe, tylko banki moga udzielac kredytow, a to nie jest bank,
    bo bank musi miec w nazwie slowo "bank" :-)

    To, to nawet nie wiadomo czym jest, czy to w ogole firma? Bo firmy,
    to musza miec albo S.A./z o.o, albo nazwiska wlascicieli.

    Wyglada podejrzanie, firmy nie zajmuja sie raczej pomoca.

    Ciekawe czy dadza umowe do przejrzenia w domu oraz plan splaty "kredytu",
    czy tez beda chcieli, by podpisac w ciemno :-)
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 3. Data: 2002-10-19 10:30:39
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    > Czy ktos moze wypowiedziec sie na ten temat, a moze jakies doswiadczenia.
    > Dziekuje za informacje i pozdrawiam

    Tak - to zwykly system argentynski - opisywany szeroko w prasie.
    Nie daj sie nabrac, omijaj z daleka - zreszta poszukaj na wyszukiwarce....