    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Imigranci w ING
    Date: Tue, 12 Apr 2016 20:46:19 +0200

    Cześć. Zauważyłem dzisiaj w swojej czujności patriotycznej że bank ING
    ma zdecydowanie najwięcej klientów pochodzących z Afganistanu,
    najpewniej nielegalnych imigrantow.

    Idąc tokiem rozumowania pękajacych parówek zauważyłem że bank wymuszając
    na mnie podanie obywatelstwa jako pierwszy na liście umieścił
    Afganistan. A-ha! Wydało się! Czyli że hipoteza jest faktem.

    Ponadto niektóre komunikaty sa nie po polsku np afgańskie "Sprawdź swoje
    dane osobowe" oznacza tak naprawdę po polsku "wypełnij FACTA na drugiej
    zakładce". Miły Pan na infolini strasznie się zajezył jak zwróciłem
    uwagę że czasem warto aby i sam jakiś Prezes zerknął w idiotyczne
    wypociny swoich programistów.

    A wszystko zaczeło się od tego że nowy system bankowości internetowej
    ING ma za małe litery ...

    PS. Gdzie się podziali testerzy UI z ING? Dobra zmiana może przesuneła
    ich do sekcji rolniczej? Obecnie żeby z tego korzystać trzeba mieć
    monitor 16K i kilka wolnych (tfu, szybkich!) rdzeni na JS.