  • 1. Data: 2016-04-12 20:46:19
    Temat: Imigranci w ING
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Cześć. Zauważyłem dzisiaj w swojej czujności patriotycznej że bank ING
    ma zdecydowanie najwięcej klientów pochodzących z Afganistanu,
    najpewniej nielegalnych imigrantow.

    Idąc tokiem rozumowania pękajacych parówek zauważyłem że bank wymuszając
    na mnie podanie obywatelstwa jako pierwszy na liście umieścił
    Afganistan. A-ha! Wydało się! Czyli że hipoteza jest faktem.

    Ponadto niektóre komunikaty sa nie po polsku np afgańskie "Sprawdź swoje
    dane osobowe" oznacza tak naprawdę po polsku "wypełnij FACTA na drugiej
    zakładce". Miły Pan na infolini strasznie się zajezył jak zwróciłem
    uwagę że czasem warto aby i sam jakiś Prezes zerknął w idiotyczne
    wypociny swoich programistów.

    A wszystko zaczeło się od tego że nowy system bankowości internetowej
    ING ma za małe litery ...

    PS. Gdzie się podziali testerzy UI z ING? Dobra zmiana może przesuneła
    ich do sekcji rolniczej? Obecnie żeby z tego korzystać trzeba mieć
    monitor 16K i kilka wolnych (tfu, szybkich!) rdzeni na JS.

  • 2. Data: 2016-04-13 17:50:19
    Temat: Re: Imigranci w ING
    Od: neoniusz <"neoniu[dowywalenia]szek"@gmail.com>

> [...]
    > zakładce". Miły Pan na infolini strasznie się zajezył jak zwróciłem
    > uwagę że czasem warto aby i sam jakiś Prezes zerknął w idiotyczne

    Do kwestii tlumaczenia to w ogole podeszli bardzo radosnie, pierwszy z
    brzegu przyklad:

    http://i.imgur.com/PuBWMsy.jpg

  • 3. Data: 2016-04-13 19:52:49
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/13/2016 10:50 AM, neoniusz wrote:

    > Do kwestii tlumaczenia to w ogole podeszli bardzo radosnie, pierwszy z
    > brzegu przyklad:
    >
    > http://i.imgur.com/PuBWMsy.jpg

    nastepny kwiotek,.

    Tax Identification Number (NIP)

    Od kiedy to jest NIP?
    ale i to jest pikus.

    Spróbuj tam coś wpisać.
    NIEDASIE.
    Bo ktoś ustawił walidację danych na NIEWIADOMOCO, ale na pewno nie na
    prawidłowy format TIN.

    Już teraz wiem gdzie gimnazjaliści odbywają praktyki w ramach lekcji
    informatyki.

  • 4. Data: 2016-04-13 21:20:28
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witek napisał(a) :

> [...]
    > prawidłowy format TIN.
    >
    > Już teraz wiem gdzie gimnazjaliści odbywają praktyki w ramach lekcji

    Czasem takie "kfiatki" wyglądają jak wytworzone przez słuchaczy
    uniwersytetu trzeciego wieku.

    Zbyszek
    PGP key: 0xE09DDDC1

  • 5. Data: 2016-04-14 03:14:27
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 4/13/2016 2:20 PM, Zbynek Ltd. wrote:

    > Czasem takie "kfiatki" wyglądają jak wytworzone przez słuchaczy
    > uniwersytetu trzeciego wieku.

    Zmiencie sobie strefe czasową na jakąś -10h.
    Wyślijcie jakąś wiadomość do banku.
    W rezultacie dostaniecie potwierdzenie: "Wiadomość wysłana jutro, data
    i godzina"

    Lepsze przyszło.