  • Data: 2016-04-13 19:52:49
    Temat: Re: Imigranci w ING
    Od: witek <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 4/13/2016 10:50 AM, neoniusz wrote:

    > Do kwestii tlumaczenia to w ogole podeszli bardzo radosnie, pierwszy z
    > brzegu przyklad:
    >
    > http://i.imgur.com/PuBWMsy.jpg

    nastepny kwiotek,.

    Tax Identification Number (NIP)

    Od kiedy to jest NIP?
    ale i to jest pikus.

    Spróbuj tam coś wpisać.
    NIEDASIE.
    Bo ktoś ustawił walidację danych na NIEWIADOMOCO, ale na pewno nie na
    prawidłowy format TIN.

    Już teraz wiem gdzie gimnazjaliści odbywają praktyki w ramach lekcji
    informatyki.