  • 11. Data: 2002-01-06 01:08:10
    Temat: Re: Ile znaków powinno miećhasło do banku?
    Od: "B.K." <b...@b...gnet666.pl>

    "Wojtek Piecek" <w...@p...waw.pl> wrote in message
    news:20020104153703.H30426@diuna.pingwin.waw.pl...

> [...]
    Program

    > Lub zainstalowac jakis niekomercyjny system operacyjny.
    >
    > Bardzo przepraszam, ale naprawde zapominamy ze swiat komputerow nie
    > konczy sie na windows i pecetach, a 99.99% opisanych problemow dotyczy
    > tylko tego systemu. I nie jest to kolejne rozpetanie wojny, a jedynie
    > przypomnienie faktow dla niektorych radosnych (czyli niestosowanie
    > systemow z Redmont) ;-)

    A co mnie Linux lub cokolwiek innego pomoze jak jestem tluman? I co pomoze
    Linux jak mi kto sprzetowego kejkaczera w pracy lub w zagrodzie wepchnie
    miedzy kbd a kompa?

    B.K.
    remove 666 from my address - usun 666 z mojego adresu

  • 12. Data: 2002-01-07 07:31:55
    Temat: Re: Ile znak?w powinno mie?has?o do banku?
    Od: Lukaasz Wojtow <l...@w...edu.pl>

    In pl.comp.security domin <n...@p...onet.pl> wrote:
    > a jak mozna sie zabespieczyc??
    > czy np zonealarm cos pomoze??
    zone alarm na winde to jak kupowanie solidnych drzwi i kratowanie okien w
    domku z listewek :) przedewszystkim uzywaj bezpiecznego softu i nie badz
    glupi, potem mysl o firewallu
    Lukasz

    --
    "... byc zagadka ktorej nikt nie zdazy zgadnac nim minie czas..."
    Perfect "Niepokonani"

  • 13. Data: 2002-01-07 09:31:48
    Od: "Bronek Kozicki" <b...@r...pl>

    "Sark" <w...@p...onet.pl> wrote:
    > Z artykułu w PC Kurierze wynika że względnie łatwo

    ... z artykułu w "Pani Domu" wynika, że wszyscy możemy się względnie łatwo
    zarazić wirusami ... na Słowacji to jest już nawet epidemia.

    B.

    PS BP,NMSP