    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Ile wiszą blokady?
    Date: Tue, 19 Sep 2006 20:52:42 +0200

    Kupowałem walizkę. Panienka przesunęła kartą, bzz, bzz, transakcja
    nieudana, brak łączności. Drugi raz poszło.

    Pojawiły się dwie blokady. Jedna rozliczyła się po paru dniach, druga
    wisi dwa tygodnie. Zniknie to kiedyś? Jest sens jakoś ponaglać? Kwota
    nie jest oszałamiająca, więc mogę poczekać trochę...

    MJ