  • 21. Data: 2015-04-17 11:34:41
    Temat: Re: Idea Bank nie zwraca w terminie pieniędzy z lokat.
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 18:21:59 UTC+2 użytkownik Tom N napisał:
    > az.anonim w

    > Nie ma takowego -- trzeba kliknąć "dalej"...

    Owszem, trzeba. A jak klikniesz dalej to na ostatnim z ekranów nie pojawia się monit
    o kod SMS?

    Jeśli masz jakieś problemy z rozumieniem tekstu pisanego to poradź sobie z tym we
    własnym zakresie i nie utrudniaj życia innym.

    > Nie, nie żartuję -- sam przyznajesz, ze nie znasz procesu od A do Z, więc...

    Sofizmaty to sobie schowaj na inne okazje.

    Zastanawiające jest skąd w tobie takie przekonanie, że to system idea działa bez
    zarzutu a mylą się klienci. Dziwne...

    Masz jakieś doświadczenie, obojętnie z której ze stron, w obsłudze systemów bankowych
    grupy czarneckiego?

  • 22. Data: 2015-04-17 12:41:56
    Od: <1...@2...124156.invalid> (Tom N)

    az.anonim w
    ups.com>:

    > Owszem, trzeba.
    > Sofizmaty to sobie schowaj na inne okazje.

    Napisałeś co napisałeś więc dostałeś na to co napisałeś odpowiedź.
    To, ze spodziewałeś sie odpowiedzi na to co chciałes napisać, to juz twój
    problem.

    > Zastanawiające jest skąd w tobie takie przekonanie, że to system idea
    > działa bez zarzutu

    Ja cos takiego napisałem, pokażesz paluszkiem, czy może tylko pytasz?

    --
    'Tom N'

  • 23. Data: 2015-04-17 13:44:35
    Od: "az.anonim" <m...@g...com>

    W dniu piątek, 17 kwietnia 2015 12:41:50 UTC+2 użytkownik Tom N napisał:

    > Napisałeś co napisałeś więc dostałeś na to co napisałeś odpowiedź.
    > To, ze spodziewałeś sie odpowiedzi na to co chciałes napisać, to juz twój
    > problem.

    Napisałem to co chciałem napisać i mam wrażenie że sens przekazałem jaki chciałem
    prekazać.

    Czepiasz się nieistotnych w kontekscie przekazywanej informacji szczegółów i budujesz
    na tym swoje argumenty co jest przedziwne.

    Mnie już tym zamęczyłeś, oszczędźmy innych...

  • 24. Data: 2015-04-17 14:59:17
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    W dniu czwartek, 16 kwietnia 2015 19:53:24 UTC+2 użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski
    napisał:
    > "MrMrooz" 5...@g...co
    >
    > : być na jakie konto zostały zwrócone. Obstawiam błąd rachunku
    > : bądź niezgodność danych odbiorcy (przelewu z Idea i danych
    > : w banku docelowym).
    >
    > Rachunki mają sumy kontrolne.
    I te sumy kontrolne to wiedzą, że podaję np. inny istniejący rachunek niż miałem
    zamiar? Nie słyszałem o takowych :-) Ale słyszałem o wirusach podmieniających numer
    rachunku między kopiuj/wklej.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 25. Data: 2015-04-17 17:34:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "MrMrooz" b...@g...co

> [...]

    > Rachunki mają sumy kontrolne.

    : I te sumy kontrolne to wiedzą, że podaję np.
    : inny istniejący rachunek niż miałem zamiar?

    Nie wiedzą.

    : Nie słyszałem o takowych :-) Ale słyszałem o wirusach
    : podmieniających numer rachunku między kopiuj/wklej.

    Też słyszałem, ale nie spotkałem się z takimi.

    "Zbynek Ltd." mglt56$kq1$...@n...news.atman.pl

    > Już tydzień czekam na zwrot pieniędzy z lokaty. Nie mam konta w
    > Idea, więc przelewałem z innego banku. Opłacony pachołek z
    > dezinfoliniii tylko trzepie formułkę że na zwrot powinienem
    > czekać 2 dni.

    IMO gruby błąd (zupełnie inny numer) Zbynek by wyłapał
    przed wysłaniem postu (inicjującego ten wątek) na grupę.
    Pozostaje drobny błąd, ale ten jest wyłapywany dzięki
    sumie kontrolnej.

    Być może te wirusy tak sprytnie podmieniają, że na oko nic nie ulega zmianom. ;)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'