  • 1. Data: 2002-10-14 12:19:03
    Temat: INVEST konto START
    Od: n...@p...onet.pl

    Witam,
    czy w invest konto start
    potrzebne sa miesieczne wplaty?
    Pisza, ze nie ma koniecznosci deklarowania miesiecznych wplat,
    ale czy oznacza to,
    ze mozna zalozyc takie konto nie dysponujac stalymi dochodami?
    Czy ktos korzysta i potrafi ocenic usluge
    system bankowosci elektronicznej w invest bank?

  • 2. Data: 2002-10-14 13:13:17
    Temat: Re: INVEST konto START
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy ktos korzysta i potrafi ocenic usluge
    > system bankowosci elektronicznej w invest bank?

    mam bez dostepu internetowego, faktycznie nie wymagaja wplat
    czasem uzywam go do wplaty / wyplaty na inne konto bo mam blisko

  • 3. Data: 2002-10-14 19:18:42
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Tak się składa że je zakładam moim klientom. Nie musisz deklarować kwoty.
    Start bez deklaracji kwoty istnieje od 01.10.2002r. Ale gdybyś chciał linię
    kredytową to zadeklaruj jakąś kwotę. Po 6 m-cach dostaniesz linię
    1xdeklarowana. Ale pamiętaj deklaracja nie jest wymagana.
    Zakładając konto nie musisz mieć stałego źródła dochodów. Płacisz 2zł na m-c
    za prowadzenie konta.

  • 4. Data: 2002-10-14 19:19:55
    Od: "PLIS" <m...@p...onet.pl>

    Dostęp internetowy SBE to tylko 1zł na m-c.

  • 5. Data: 2002-10-15 06:16:37
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > 1xdeklarowana. Ale pamiętaj deklaracja nie jest wymagana.
    > Zakładając konto nie musisz mieć stałego źródła dochodów. Płacisz 2zł na m-c

    Wyglada to wszystko przyzwoicie,
    jednak poza mala iloscia placowek martwi mnie jedna rzecz

    - jak mam wierzyc w skutecznosc dzialania dostepu przez
    internet/sms

    .. skoro nawet server poczty Im nie dziala..?
    A kazdy wyslany e-mail pod ktorykolwiek z adresow wraca.. :-(
    Nie wiem - czy to przypadek.. czy po prostu zatrudniaja
    tego typu fachowcow.. czy po prostu w ten sposob dbaja
    o zabezpieczenia i klienta?

    Jakos psuje to caly Ich wizerunek,
    bo jesli moge liczyc jedynie na usluge podobnego poziomu?

    Czy ktos korzysta z dostepu do konta on-line w tym banku?

    Dziekuje.

  • 6. Data: 2002-10-15 07:48:23
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 15 Oct 2002 08:16:37 +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    >Czy ktos korzysta z dostepu do konta on-line w tym banku?

    Mam, testowalem. Dziala (miej wiecej :)). W miare ladnie wyglada.
    Nic specjalnego, ale uzywac sie da. Bezpieczenstwo ok, jesli dba sie o
    swoj komputer (klucz na dyskietce lub dysku).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 7. Data: 2002-10-15 11:19:21
    Od: n...@p...onet.pl

> [...]
    > Galeria kart bankowych  http://www.karty.3a.pl/
    > Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

    Hm..
    wchodze na strone: www.investkonto.pl
    gdzie 'teoretycznie' mozna skonfigurowac
    zarzadzanie kontem przez internet/wap/sms..

    i jedny dzialajacy link to 'informacje'. -?
    logowanie i rejestracja sa ..
    czy tez moze lepiej powiedziec 'nie ma'?

    Nie wiem co o tym myslec,
    czy usluga ta dziala zgodnie z wlasnym humorem,
    czy to chwilowa (jednorazowa) sytuacja
    a moze to ja mam cos zle skonfigurowane?

    Hm
    Dziekuje za wszelka pomoc i informacje.

  • 8. Data: 2002-10-15 11:46:22
    Od: n...@p...onet.pl

    sama potrafie juz odpowiedziec na swoje pytanie,
    no coz - nie polecam niedoswiadczonym uzytkownikom internetu
    chyba, ze maja duzo wolnego czasu, ktorego zbytnio nie cenia ;-)

    Chcialam jednak zapytac: co znaczy 'Dziala mniej wiecej'?
    Tzn sa jakies problemy?
    Aktualny stan konta jest ponoc dostepny zawsze po zamknieciu dnia.
    Mam nadzieje, ze rzeczywiscie tak jest?

  • 9. Data: 2002-10-15 19:17:07
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 15 Oct 2002 13:46:22 +0200, n...@p...onet.pl wrote:

    >Chcialam jednak zapytac: co znaczy 'Dziala mniej wiecej'?
    >Tzn sa jakies problemy?
    >Aktualny stan konta jest ponoc dostepny zawsze po zamknieciu dnia.
    >Mam nadzieje, ze rzeczywiscie tak jest?

    Chyba tak. W kazdym razie to na pewno nie jest online. Prowadzi to
    czasem do dziwnych sytyacji, ze w IB przelew widoczny jest ciagle jako
    w trakcie realizacji a na koncie docelowym jest juz zaksiegowany :)
    A ja jestem rozpieszczony przez systemu gdzie w 1 sekunde po kliku
    operacja jest zaksiegowana :D.
    Ogolnie ciezko sie polapac.
    Informacje o przelewach nie sa pelne (nie dowiesz sie skad przelew
    przyszedl)

  • 10. Data: 2002-10-16 06:30:32
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > operacja jest zaksiegowana :D.
    > Ogolnie ciezko sie polapac.
    > Informacje o przelewach nie sa pelne (nie dowiesz sie skad przelew

    jednym slowem:
    "nadaje sie" do uzytku jako pasywne
    by kontrolowac sobie saldo na koncie

    z wlasnych obserwacji i doswiadczenia:
    absolutnie neguje dostep aktywny ( na razie )

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl