  • 1. Data: 2004-03-11 12:57:30
    Temat: [INTELIGO] zakup na karte
    Od: "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl>

    Dnia 4.03.2004 kupilem w sklepie www.koszulki.pl koszulke o wartosci 35,90.
    Zaplacilem karta, zostala nalozona blokada. Wczoraj blokada sie skonczyla, a
    kasa dalej nie pobrana. Co teraz ? Co by bylo jakbym wybral cala kase z
    konta ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-03-11 13:01:42
    Temat: Re: [INTELIGO] zakup na karte
    Od: "Damian" <c...@...pl>

    Użytkownik "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kasa dalej nie pobrana. Co teraz ? Co by bylo jakbym wybral cala kase z

    moja ekarta w mbanku zostala obciazona po 2 miesiacach, blokada jak u ciebie
    po 2 tygodniach minela
    wybranie kasy nie da nic, rozwiazanie umowy moze...

  • 3. Data: 2004-03-11 13:33:23
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl>

    "bartek" <xtek[no-zpam]@neostrada.pl> writes:

    > Dnia 4.03.2004 kupilem w sklepie www.koszulki.pl koszulke o wartosci 35,90.
    > Zaplacilem karta, zostala nalozona blokada. Wczoraj blokada sie skonczyla, a
    > kasa dalej nie pobrana. Co teraz ?

    Czekamy dalej. Jak koszulki w końcu rozliczą to Ci ściągną. No chyba,
    że zgubili...

    > Co by bylo jakbym wybral cala kase z konta ?

    Nielegalny debet.

    W tej sytuacji jest 'coś za coś'. Pamiętam że handlobank nakładał przy
    transakcjach karcianych blokadę bezterminową (tj. nie spadała nigdy
    póki się nie rozliczyło - więc nielegalny debet nie groził). Tyle, że
    w sytuacjach gdy sklep nie rozliczał (np. już po autoryzacji
    stwierdził że towaru nie ma więc nie wyśle i nie obciąży), trzeba było
    składać reklamację w celu zdjęcia blokady. Wolę w tej sytuacji
    rozwiązanie inteligo.

  • 4. Data: 2004-03-11 13:36:54
    Od: "Marcin" <...@...->

    Regulamin § 52

    1.. Każda transakcja dokonana przy użyciu Karty powoduje zmniejszenie
    stanu środków dostępnych na rachunku poprzez założenie blokady w wysokości
    kwoty transakcji łącznie z towarzyszącymi jej prowizjami i opłatami zgodnie
    z obowiązującą Tabelą opłat i prowizji.
    2.. Blokada, o której mowa w ust. 1, jest znoszona w momencie obciążenia
    rachunku kwotą transakcji lub po upływie 7 dni od dnia dokonania transakcji,
    jeżeli Bank nie otrzyma potwierdzenia rozliczenia transakcji. W przypadku
    nieotrzymania potwierdzenia rozliczenia transakcji w terminie 7 dni Bank
    może obciążyć Posiadacza rachunku kwotą transakcji oraz należnymi opłatami i
    prowizjami w terminie późniejszym, po otrzymaniu potwierdzenia rozliczenia
    transakcji.

  • 5. Data: 2004-03-11 22:41:19
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> writes:

    > W tej sytuacji jest 'coś za coś'. Pamiętam że handlobank nakładał przy
    > transakcjach karcianych blokadę bezterminową (tj. nie spadała nigdy
    > póki się nie rozliczyło - więc nielegalny debet nie groził).

    W hb byly 3 miesiace, tak by bank niczym nie ryzykowal.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH