eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiINTELIGO-OBSLUGA KLIENTA! › INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Kamel" <k...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: INTELIGO-OBSLUGA KLIENTA!
    Date: Sat, 25 Oct 2003 10:30:55 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 9
    Message-ID: <bndceq$324$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: zq67.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1067070747 3140 80.54.162.67 (25 Oct 2003 08:32:27 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 25 Oct 2003 08:32:27 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:265455
    [ ukryj nagłówki ]

    skuszony reklama otworzylem konto Inteligo. Jako nowy klient mialem kilka
    pytan. Oczywiscie odpowiedzi szybko otrzymywalem. Teraz jednak po otwarciu
    rachunku i wyslaniu email z prosba o wyjasnie kilku dodatkowych rzeczy
    niestety nikt nie odpisuje. Czy to tak juz jest zawsze ze po otwarciu
    rachunku, klient ktory ma pytania jest ignorowany w Inteligo?????????

    Kamel


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1