  • 1. Data: 2002-02-05 20:09:49
    Temat: INTELIGO
    Od: "Andrzej" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Po co tyle krzyku przecież
    100 zł przez 30 dni to tyle samo co:
    200 zł przez 15 dni
    500 zł przez 6 dni
    1000 przez 3 dni (myśle że to raczej niska wypłata)
    1500 przez 2 dni
    itd.
    Moje pytanie:
    Ile środków na swoich kontach w Inteligo średnio miesięcznie mają ludzie
    którzy robią tu "ruch", czy wogóle coś mają w Inteligo, bo z tego co
    napisałem powyżej nie trzeba mieć fortuny i nie trzeba jaj trzymać przez
    cały miesiąc aby być zwolnionym z opłaty 4.99 za prowadzenie konta.

    Swoją drogą uważam iż Krąg Przyjaciół to beznadziejny sposób na pozyskiwanie
    "martwych kont" i największa pomyłka marketingowców z Inteligo.

    Pozdrawiam wszystkich:
    Andrzej

  • 2. Data: 2002-02-05 20:30:44
    Temat: Re: INTELIGO
    Od: guru <g...@p...com>

    > Witam
    > Po Co tyle krzyku

    ja musialem im zaplacic 45% prowizji za wyplate z bankomatu, ale to pewnie
    tez nic. Niech jeszcze wprowadza minimalna kwote prowizji jaka im nalezy
    wplacic miesiecznie.

    guru

  • 3. Data: 2002-02-05 20:55:13
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    > [ciach], bo z tego co
    > napisałem powyżej nie trzeba mieć fortuny i nie trzeba jaj trzymać przez
    > cały miesiąc aby być zwolnionym z opłaty 4.99 za prowadzenie konta.

    Wydaje mi sie ze ten caly "wrzask" nie rozchodzi sie przede wszystkim o
    wielkosc oplat (choc na pewno to tez jest brane pod uwage), lecz przede
    wszystkim zwiazanyjest z tym jak, w jaki sposob Bank (tu:Inteligo) dane
    oplaty wprowadzil. Cos co mialo byc przez 2 lata bezplatne (takie byly
    gearancje przy zakladaniu konta - karta) nagle stala sie karta platna - ot
    tak sobie bo marketing banku nawalil! Nagle konto dla wszystkich (od 13
    roku zycia), gdzie nie trzeba bylo miec gotowki okreslonej (kieszonkowe)
    stalo sie kontem gdzie musi byc odpowiednia gotowka - bo inaczej kara
    (4.99zl)
    Bank jest tylko bankiem, ale jesli pieniadze sa gdzies ulokowane to klient
    wymaga nieco uczicwosci i odpowiedniego potraktowania przez Bank danego
    benificjenta.
    Moze i sa to grosze, ale kto wie czy za jakis miesiac znow nie bedzie
    zwiekszona oplata np za przelewy itd itd.
    Najbardziej chyba dobijajaca rzecza dla czlowieka jest forma przekazania o
    tym fakcie - forma ukryta. Czlowiek, ktory nie ma tak na codzien kontaktu
    z internetem , a posiada konto w inteligo na pewno nie dowie sie o
    zmianach na czas i nie zdazy odpowiednio zareagowac baaaaa dostal 2 tyg i
    musi sie cieszyc bo tak jest w regulaminie ehhe.
    Promocja Inteligo "Krag przyjaciol" przypomina mi nieco czasy Gierka,
    kiedy nagle ludzie stwierdzili ze jest super bo wiecje jest w sklepie,
    drogi nowe powstaja itd (analogia do 50 zl), jednak ta pozyczke i tak w
    konsekwencji trzeba jakos splacic gdzyz "proznego w prozne sie nie naleje"
    (tworzenie pustych kont najblizszej rodziniy w banku dla zysku 50 zl)

    Mam za zle bankowi wlasnie to, w jaki psosob traktuje ludzi, nie ufam
    banlkowie bo widze ze niezbyt dobrze z ich marketingiem i zalorzeniami
    finansowymi (promocja).

    !!!Pytanie czy pozyczylbys (-bylabys) pieniadze osobie ktora cos kreci,
    cos ciagle zmienia, inaczej przeistacza cala tranzakcje, zmienia pewne
    regoly pozyczki juz wczesniej zatwierdzone, masz wrazenie ze ta osoba ma pewne
    problemy finansowe etc etc.
    Mysle ze nie i bardzo a to bardzodlugo trzeba byloby sie zastanowic!
    W takiej sytuacji wedlug mnie jest obecnie Bank Inteligo.
    Po prostu nie jest dla mnie po tym wszystkim wiarygodny jak byl na samym
    poczatku.

    Pozdrawiam

    Maciej

  • 4. Data: 2002-02-05 22:29:40
    Od: "Krab" <k...@h...pl_________>

    Użytkownik "Maciej" <m...@a...skrzynka.pl> napisał w
    wiadomości
    > Po prostu nie jest dla mnie po tym wszystkim wiarygodny jak byl na samym
    > poczatku.

    nie cytuje calosci - ale z caloscia sie zgadzam !

  • 5. Data: 2002-02-10 14:08:57
    Od: leh <l...@...pl>

    Maciej <m...@a...skrzynka.pl> skribis:

    >oplaty wprowadzil. Cos co mialo byc przez 2 lata bezplatne (takie byly
    >gearancje przy zakladaniu konta - karta)

    Gwarancje ? A mozna na nich to jakos wymoc ?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 6. Data: 2002-02-10 15:15:54
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <i...@4...com>, leh wrote:
    > Maciej <m...@a...skrzynka.pl> skribis:

    > Gwarancje ? A mozna na nich to jakos wymoc ?

    Moze nie gwarancje, ale zapewnienia :)))) Tak bylo takie byly ich
    zalozenia co do fukcjonowania banku. A teraz?
    Teraz to juz kazdy wie ze nigdy nic nie wiadomo i trzeba naprawde byc
    ostroznym i nie wierzyc we wszystko co zapenienia INTELIGO :)

    Pozdrawiam
    Maciej