  • 1. Data: 2002-02-05 18:05:00
    Temat: wpalty do mbank
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    gdzie mozna wplacac pieniazki..
    ale najtaniej ma ktos pomysl?
    slyszalem o bankomatach co przyjmuja wplaty
    Pozdrawiam
    KraK

  • 2. Data: 2002-02-05 18:53:47
    Temat: Re: wpalty do mbank
    Od: "Ridah" <r...@i...net.pl>

    > gdzie mozna wplacac pieniazki..
    > ale najtaniej ma ktos pomysl?
    > slyszalem o bankomatach co przyjmuja wplaty

    RTFF !!!!!!! ;)
    [Read The Fucken FAQ]

    http://www.faq4pbb.prv.pl

    a bankomaty z funkcja depozytowa sa, ale nie wplacisz nimi pieniedzy do
    MBanku ...

    |-|()|_|()

  • 3. Data: 2002-02-05 19:01:52
    Od: "Bob" <b...@p...pl>

    > gdzie mozna wplacac pieniazki..
    > ale najtaniej ma ktos pomysl?

    juz bylo o tym wielokrotnie pisane na grupie
    nie ma łatwego sposobu, aby zrobic to bezplatnie

    najlepiej zalozyc sobie drugie konto w banku, ktory
    przyjmuje darmowe wplaty i oferuje bezplatne przelewy
    np. LB

    > slyszalem o bankomatach co przyjmuja wplaty

    zapomnij o tym

  • 4. Data: 2002-02-06 12:00:15
    Od: "Tomasz Tatar" <t...@c...pl>

    Użytkownik "Bob" <b...@p...pl> napisał...

    > najlepiej zalozyc sobie drugie konto w banku, ktory
    > przyjmuje darmowe wplaty i oferuje bezplatne przelewy
    > np. LB

    Chyba raczej LG... :-)
    Wiem, chodzilo Ci o Lukas Bank. A druga mozliwosc to wlasnie
    netKonto w LG Petro Bank.

    --
    Tomek Tatar

  • 5. Data: 2002-02-06 13:18:46
    Od: "krak" <k...@p...onet.pl>

    > [Read The Fucken FAQ]
    >
    > http://www.faq4pbb.prv.pl
    >
    > a bankomaty z funkcja depozytowa sa, ale nie wplacisz nimi pieniedzy do
    > MBanku ...

    TTFA ;)