    From: wiatrak <w...@y...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: ING "mądry inaczej"
    Date: Wed, 28 Aug 2013 10:56:13 +0200

    Mam chwilowo ROR w ING. Wszyscy wiemy, że Śląski autoryzuje przelewy
    kodami sms wybiórczo. Bardzo wybiórczo. Na kilkanaście przelewów
    przyszły mi chyba ze dwa smsy. Nawet gdy przelewałem do obcego banku
    kilkanaście tysięcy i był to pierwszy przelew na to konto, i nie miałem
    go wsród swoich odbiorców, to poszło bez smsa.
    Dzisiaj przeszli samych siebie.Przelewam kilka tysięcy na moje konto w
    Aliorze. Ten sam nadawca co i odbiorca. Wysłali smsa. Wtłukłem go w
    okieneczko. Poszłoo.....
    Ale chwila, chwila. Otworzyło się następne czerwone okienko , w którym
    napisali, że ponieważ jest to przelew WYSOKIEGO RYZYKA, muszę wpisać
    jeszcze jeden sms, który przyjdzie mi na komórkę.
    Rozumiem, że bank może mieć wątpliwości. Ale co daje wysłanie drugiego
    smsa na ta samą komórkę. Skoro złodziej wpisał pierwszego smsa z
    komórki, to będzie też chyba umiał wpisać drugiego smsa. (Jeżeli ma moja
    komórkę) Jakiś inny sposób upewnienia się bym zrozumiał. Ale tego nie
    rozumiem.
    Czy ktos moze mnie oświeci? Bo ja nie kumam tego systemu ING.