  • 1. Data: 2005-03-15 09:39:34
    Temat: ING lezy
    Od: "JB" <j...@t...to.o2.pl>

    a taki ladny nowy design ......&^%&^%$%^$

  • 2. Data: 2005-03-15 09:41:18
    Temat: Re: ING lezy
    Od: Marcin Jurczuk <m...@t...pl>

    On 2005-03-15, JB <j...@t...to.o2.pl> wrote:
    > a taki ladny nowy design ......&^%&^%$%^$

    DZiała - ale powoli..
    A design owszem - bardzo ładny.
    --
    Jurczuk, NIC-HDL: MJ1679-RIPE

  • 3. Data: 2005-03-15 10:27:29
    Od: "PiotR" <p...@p...com>

    Użytkownik "Marcin Jurczuk" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

    > DZiała - ale powoli..
    > A design owszem - bardzo ładny.
    > --

    Wszyscy sie wlasnie chyba rzucili by ten design ogladac

    PiotR

  • 4. Data: 2005-03-15 10:28:05
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    PiotR <p...@p...com> wrote:
    > Wszyscy sie wlasnie chyba rzucili by ten design ogladac

    Jutro nowa strona glowna

  • 5. Data: 2005-03-15 16:05:17
    Od: iTuiTu <i...@p...onet.pl>

    przepraszam ale co jest ładnego w tym "nowym" ING. nawet komuniakt mówi, że
    zmienili tylko grafikę a moim zdaniem to ją wręcz tylko wywalili. został
    czysty kod i stara ergonomia.

    naprawde - nie zajęło im to chyba więcej niż minutę decydowania i niewiele
    więcej pracy. ot, takie udawanie, że coś robimy.

    określenie tego jako rozczarowanie jest też pomyłką. to kpina.

    --
    iTuiTu

  • 6. Data: 2005-03-17 19:55:03
    Od: Kowalski <b...@a...ru>

    JB napisał(a):
    > a taki ladny nowy design ......&^%&^%$%^$

    hmmmmmm co ciekawe mi nie działa pod IE a dziala pod Firefoxem
    (wcześniej bywało odwrotnie - pewnie ze wzgledu na Java vs MS Java)