  • 1. Data: 2005-03-14 20:59:02
    Temat: KK i ubezpieczenie podróżne
    Od: amfora <a...@i...pl>

    Zastanawiam się na kartą kredytową z ubezpieczeniem w czasie
    podróży zagranicznej (leczenie, transport chorego, transport
    zwłok). Niestety, na stronach nie widzę warunków takiego
    ubezpieczenia (tylko mbank się chwali)...

    Czy szanowni bywalcy tej grupy mogą mi zasugerować ścieżkę
    dalszych poszukiwań? Dzwonić po bankach? A może ktoś
    zarekomenduje ofertę jakiegoś banku?

    Z góry zaznaczam, że chcę przekalkulować koszty ubezpieczeń,
    jakie zwykle wykupuję w związku z wyjazdami i porównać z
    kosztem karty. Stąd zakres usług wchodzący w ubezpieczenie jest
    dla mnie dość istotny.

    amf.

    --
    ./|\. http://www.amfora.pl/ ./|\.
    Błogosławiony ten, co nie mając nic do powiedzenia,

  • 2. Data: 2005-03-14 21:19:18
    Temat: Re: KK i ubezpieczenie podróżne
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    Nie wiem jak szukałeś, że nie znalazłeś...
    To co mnie dotyczy znajdziesz tutaj:
    Raiffeisen
    http://glinki.com/?l=mc3tc2
    BPHaHaHa
    http://glinki.com/?l=uqccyy

    Niestety serwis informacyjny citi leży, więc musisz poszukać jak wstanie.
    Myślę, że w innych bankach jest to równie łatwe do znalezienia.

    Polecać nic nie mogę, bo szczęśliwie nie musiałem korzystać (odpukać).
    Ale tak na moje wyczucie to Raiffi mi się bardziej podoba...
    --
    **** ****
    **** ****

  • 3. Data: 2005-03-14 21:20:09
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > transport
    > zwłok

    Powiało Beksińskim (młodym) ;-)
    A tak poważniej, to w BPH jest (było?) ubezpieczenie Hestii. Dają nawet taką
    dodatkową kartę identyfikacyjną. Szczegółów niestety nie pamiętam, a papierów
    nie mogę zlokalizować.
    Urzekła mnie tylko taka jedna tabelka:
    utrata nogi - 1000 zł (kwota zmyślona)

    Nie żebym się czepiał, ale to już raczej Topor...

    Jacek

  • 4. Data: 2005-03-14 21:21:15
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Z góry zaznaczam, że chcę przekalkulować koszty ubezpieczeń,
    > jakie zwykle wykupuję w związku z wyjazdami i porównać z
    > kosztem karty. Stąd zakres usług wchodzący w ubezpieczenie jest
    > dla mnie dość istotny.

    Jeśli z górnej półki, możesz zacząć porównywanie od tego:
    http://www.dinersclub.pl/index.html?action=sai&ida=1
    72

  • 5. Data: 2005-03-14 21:27:32
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > zwłok). Niestety, na stronach nie widzę warunków takiego
    > ubezpieczenia (tylko mbank się chwali)...

    http://www.kartykredytowe.pl/files/dokumenty/ubezpie
    czenie.pdf

    Nie korzystałem i nie chciałbym korzystać

    Pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2005-03-14 21:35:29
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    przemyślenia swoje:

    > Urzekła mnie tylko taka jedna tabelka:
    > utrata nogi - 1000 zł (kwota zmyślona)
    Zestaw jest faktycznie uroczy nadzwyczaj:
    "Utrata jednej ręki w obrębie ramienia
    Utrata obu kończyn górnych w obrębie ramienia
    Utrata kciuka
    Utrata palca wskazującego
    Utrata innego palca
    Utrata jednej kończyny dolnej
    Utrata obu kończyn dolnych
    Utrata jednej stopy
    Utrata obu stóp
    Całkowita utrata wzroku
    Całkowita utrata wzroku w jednym oku
    Całkowita utrata słuchu
    Całkowita utrata słuchu w jednym uchu
    Złamanie kończyn..."

    --
    **** ****
    **** yayco (yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com) ****

  • 7. Data: 2005-03-14 21:40:44
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Miałem kartę Raiffeisena z takim ubezpieczenim. Wydaje się atrakcyjne,
    ale...
    warunkiem z jego skorzystania jest zapłacenie za hotel albo bilety karta
    kredytowa.
    Czasami to jest bez problemu,a czasami może być z tym problem.
    Np. gdy bilety wykupuje ktos inny albo pierwszy hotel płacisz przy wyjeździe
    po kilku dniach (a do tego czasu jesteś nieubezpieczony). ponadto zglaszajc
    prosbę o pomoc prawdopodobnie musisz udowodnic, ze zapłaciłes za hotel lub
    bilet, a takiego dowodu mozesz nie miec przy sobie.
    Gdy pytałem na infolinii to mówili aby tym nie martwic się, ale co to
    oznacza. Ubezpieczenie jest po to aby miec pewnośc w sytuacji "trudnej".
    Podejrzewam, że oni tego (faktu zakupu biletów lub hotelu) nie sprawdzją,
    ale czynia takie naciski więc to wpisali w warunki.
    Czy ktos ma z tym doświadczenie ?

    Ponadto - cena. Bezpłatne ubezpieczenie kosztuje ok. 60 zł - jest to różnica
    ceny za kartę z ubezpieczeniem a karta bez ubezpieczenia. Gdy Raiffeisen
    wprowadzil kary bez ubezpiecznia to natychmiast wymieniłem na taka. Karta z
    ubezpieczneim jest opłacalna gdy często podrózujesz. Gdy mało podrózujesz to
    taniej jest wykupic ubezpieczenie.

  • 8. Data: 2005-03-14 21:48:34
    Od: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>

    następująco przemyślenia swoje:
    > Miałem kartę Raiffeisena z takim ubezpieczenim. Wydaje się atrakcyjne,
    > ale...
    > warunkiem z jego skorzystania jest zapłacenie za hotel albo bilety karta
    > kredytowa.

    W przypadku MC National Geographic Raiffeisena wystarczy jeśli karta
    jest aktywna. Ubezpieczenie obejmuje posiadacza karty (nieistotne -
    głównej czy dodatkowej) i jedną osobę towarzyszącą.

    --
    **** ****
    **** If you're so smart, why Microsoft Outlook Express ****

  • 9. Data: 2005-03-14 21:57:46
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [cut]

    O to właśnie chodziło :-) Dzięki.

    Jacek

  • 10. Data: 2005-03-14 22:00:03
    Temat: popularność Dinners Club [było: Re: KK i ubezpieczenie podróżne]
    Od: amfora <a...@i...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:

    > Jeśli z górnej półki, możesz zacząć porównywanie od tego:
    > http://www.dinersclub.pl/index.html?action=sai&ida=1
    72

    Skoro już jesteśmy przy tym temacie...
    Jak wygląda "uznawalność" Dinners Club poza Europą i Stanami?
    Z moich obserwacji wynika, że Visa i Mastercard są dość
    popularne, z American Express już bywają problemy...
    W najbliższym czasie będę trochę jeździć po Półwyspie Arabskim
    i Ameryce Południowej. Czy nie lepiej zaopatrzyć się w kartę,
    co do której mam pewność, że będzie honorowana?

    amf.