  • 1. Data: 2005-03-14 21:54:50
    Temat: czy podatek z odsetek lokatowych wedruje do ......
    Od: "b" <b@(.).pl>

    Czy podatek od odsetek lokatowych wedruje do Urzedu skarbowego z przypisanym
    imieniem i nazwiskiem podatnika?Jaki dane sa przekazywane i jak?.Jezeli ktos
    moze mi udzielic na ten temat info byloby dobrze.dzieki
    pzdr Ben

  • 2. Data: 2005-03-14 22:21:28
    Temat: Re: czy podatek z odsetek lokatowych wedruje do ......
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    b wrote:
> [...]
    > imieniem i nazwiskiem podatnika?Jaki dane sa przekazywane i jak?.Jezeli ktos
    > moze mi udzielic na ten temat info byloby dobrze.dzieki

    nie.
    ląduje anonimowo do jednego wora.
    pobierany ryczałtem.

  • 3. Data: 2005-03-15 00:10:05
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Odpowiedziales powaznie czy zartujesz?

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 4. Data: 2005-03-15 00:18:22
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jacek23 wrote:
    > Odpowiedziales powaznie czy zartujesz?

    czytam i zastanawiam się co napisałem źle, ale nie mogę się doczytać.
    napisałem poważnie.

  • 5. Data: 2005-03-15 10:22:19
    Od: s...@o...pl

    > nie.
    > ląduje anonimowo do jednego wora.
    > pobierany ryczałtem.

    Mam pytanie: czy to samo jest w wypadku umorzenia jednostek funduszy
    inwestycyjnych? Czy też "lądują anonimowo"?

  • 6. Data: 2005-03-15 20:20:39
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@[wytnij] poczta.onet.pl>

    > Mam pytanie: czy to samo jest w wypadku umorzenia jednostek funduszy
    > inwestycyjnych? Czy też "lądują anonimowo"?
    >
    > --

    O ile wiem (nie jestem ekspertem) płatnikiem jest fundusz (podobnie jak w
    przypadku banków). A gdyby tak biura maklerskie były płatnikami i zabierały
    te 19% automatycznie (inwestor nie musiałby składać zeznania). Co wy na to?

  • 7. Data: 2005-03-15 20:39:52
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    > nie.
    > ląduje anonimowo do jednego wora.
    > pobierany ryczałtem.

    "Są trzy rodzaje prawdy
    1. PRAWDA
    2. TYLKO PRAWDA
    3. GÓWNO PRAWDA"

    Szanowny Pan Witek uraczył grupe trzecim rodzajem prawdy
    Śmiem twierdzić że pracuje w US lub UKS i celowo sieje demagogie ;)

    Pewien mój pracowity acz głupiutki znajomy pracował jakiś czas (kilka lat)
    poza granicami naszego pięknego kraju, oczywiście na "czarno". To co
    zarobił wpłacał na konto polskiego banku. Pod koniec 2004 roku dostał
    wezawnie do US w "celu wyjaśnienia ......" .
    Ekipa z US dostała drgawek kiedy miała przypoządkować pieniądze z podatku
    belki do nazwiska gostka który nawet nie miał NIP-u nie wspomne o corocznym
    zeznaniu PIT.

    Żeby nie było jakiś dociekań PODKRŚLAM iż w piśmie z US było wspomniane
    tylko o podatku od lokat.

    To tak po krótce i w dużum uproszczeniu

  • 8. Data: 2005-03-15 23:15:53
    Od: "oo950" <o...@k...chip.pl>

> [...]
    corocznym
    > zeznaniu PIT.
    >
    > Żeby nie było jakiś dociekań PODKRŚLAM iż w piśmie z US było wspomniane

    Podatek od odsetek od rezydentów pobierany jest przez bank w momencie
    dopisania ( postawienia do dyspozycji ) odsetek do rachunków i przekazywany
    "zbiorczo" za miesiąc na rach. Urzędu Skarbowego.
    W przypadku podatku od odsetek od nierezydentów ( nie mających miejsca
    zamieszkania w Polsce) bank zobowiązany jest wystawić na koniec roku dla
    każdego nierezydenta deklarację IFT i przesłać ją w terminie do 28 lutego
    za rok poprzedni do wyznaczonego US w Warszawie i do klienta nierezydenta.

    EKRA

  • 9. Data: 2005-03-16 06:45:43
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "quwert" <q...@t...toooo.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > "Są trzy rodzaje prawdy
    > 1. PRAWDA
    > 2. TYLKO PRAWDA
    > 3. GÓWNO PRAWDA"

    1. Twoja prawda
    2. Moja prawda
    3. G... prawda
    przy czym tutaj 1.=3.
    ;-)

    > Szanowny Pan Witek uraczył grupe trzecim rodzajem prawdy

    To raczej ty nie wiesz o czym piszesz
    Witek dobrze gada, bo tak jest

    > Śmiem twierdzić że pracuje w US lub UKS i celowo sieje demagogie ;)

    A sobie smiej
    Ja smiem twierdzic, ze ty nie wiesz o czym piszesz

> [...]
    > zarobił wpłacał na konto polskiego banku. Pod koniec 2004 roku dostał
    > wezawnie do US w "celu wyjaśnienia ......" .

    To ze twoj kolega mial klopoty nie znaczy, ze akurat bank wysyla do US
    informacje o odsetkach od lokat mieszkancow naszego pieknego kraju.
    PLATNIKIEM PODATKU BELKI JEST BANK (za wyjatkiem przypadku opisanego przez
    oo950) i dlatego US nie DOSTAJE info "za kogo' jest ten podatek

    > To tak po krótce i w dużum uproszczeniu

    Za duzym...
    za malo danych

    --