  • 1. Data: 2005-03-14 22:00:46
    Temat: Firefox - w którym banku ?
    Od: "Tomasz" <w...@g...pl>

    Strony transakcyjne jakiego banku są prawidłowo wyświetlane przez
    przeglądarkę FIREFOX ?

    --
    Tomasz
    <NOTO>

  • 2. Data: 2005-03-14 22:06:57
    Temat: Re: Firefox - w którym banku ?
    Od: Gree <gr33_WYTNIJ@TO_o2.pl>

    *Tomasz* napisał(a):

    > Strony transakcyjne jakiego banku są prawidłowo wyświetlane przez
    > przeglądarkę FIREFOX ?

    Pytanie powinno być postawione odwrotnie - jakie strony są wyświetlane
    *nieprawidłowo* - tych zdecydowanie mniej...

    Gree

  • 3. Data: 2005-03-14 22:07:18
    Od: "KD" <p...@M...pl>

    mBank bez problemów.

    Pozdro
    KD

  • 4. Data: 2005-03-14 22:12:38
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Mon, 14 Mar 2005 23:00:46 +0100, "Tomasz" <w...@g...pl> wrote:

    >Strony transakcyjne jakiego banku są prawidłowo wyświetlane przez
    >przeglądarkę FIREFOX ?

    mBank, BZWBK, Rajfi, mBank
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 5. Data: 2005-03-14 22:20:32
    Od: "|<onrad" <b...@b...tren.dy>

    a odpowiedz jest gdzies tu http://osiolki.net/

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 6. Data: 2005-03-14 22:30:22
    Od: PshemeK <p...@o...pl>

    Tomasz napisał(a):
    > Strony transakcyjne jakiego banku są prawidłowo wyświetlane przez
    > przeglądarkę FIREFOX ?

    BPH. Jedynie problem na początku - nie instaluje się komponent. Ale
    hotline chętnie i skutecznie pomaga.

    Pozdrawiam,

    PshemeK

  • 7. Data: 2005-03-14 23:11:47
    Od: Grzegorz_404 <m...@g...cut.tnij.pl>

    Przechodziłem obok i zauważyłem, że Tomasz napisał
    <d151mq$9t0$1@inews.gazeta.pl>:

    > Strony transakcyjne jakiego banku są prawidłowo wyświetlane przez
    > przeglądarkę FIREFOX ?

    ING BS - od wczoraj nowy wygląd. Jak działają komponenty jeszcze nie wiem.

    --
    Grzegorz_404

  • 8. Data: 2005-03-15 00:16:03
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces "|<onrad" <b...@b...tren.dy> zwrócił błąd:

    > a odpowiedz jest gdzies tu http://osiolki.net/

    Mój bank - www.kb24.pl - jest na osiołkach, ale nie ma z nim żadnych
    problemów przy używaniu Firefoksa. Część danych z osiołków jest zresztą
    nieaktualna (np. bank nie blokuje mozilli). Niektórzy ludzie mają
    problemy, ale to IMHO wina ustawień w ich systemach bo ja nie mam
    problemów (Linux, WinXP).

    --
    Saiko Kila - JID:s...@c...pl - UIN:223788653
    -= Mein Ordnung ist ein Chaos =-

  • 9. Data: 2005-03-15 00:38:40
    Od: "Tomasz Opalski" <o...@W...gazeta.pl>

    Zauważyłem dziwną rzecz w VW Bank - w FireFox pola tekstowe - Nazwa
    odbiorcy, Numer rachunku i Tekst przelewu są krótsze niż w IE, ale poza tym
    działa bez zarzutu.

    Tomek

  • 10. Data: 2005-03-15 01:25:21
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>