  • 1. Data: 2008-12-15 09:21:30
    Temat: ING Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct?
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    Witam,

    mam pytanie odnośnie OKO Direct, mianowicie, kiedy następuje kapitalizacja
    odsetek? W regulaminie jest napisane:
    "Środki zgromadzone na rachunku oprocentowane są według zmiennej stopy
    procentowej, a kapitalizacja odsetek następuje miesięcznie.", to znaczy, że
    pod koniec każdego miesiąca, czy po upływie miesiąca od daty wpłaty
    pieniędzy na ten rachunek? Innymi słowy jakbym dzisiaj wpłacił pieniądze, to
    pierwsze odsetki otrzymałbym 31 grudnia czy 15 stycznia?

    Z góry dzięki za info
    Chandler

  • 2. Data: 2008-12-15 12:34:31
    Temat: Re: ING Otwarte Konto Oszczędnościowe Direct?
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Mon, 15 Dec 2008 10:21:30 +0100, Chandler napisał(a):

> [...]
    > pieniędzy na ten rachunek? Innymi słowy jakbym dzisiaj wpłacił pieniądze, to
    > pierwsze odsetki otrzymałbym 31 grudnia czy 15 stycznia?

    Co to jest "OKO Direct"? Bo ja wiem tylko o istnieniu konta Direct i o
    istnienieniu OKO.
    Na OKO dla odsetek jest to zawsze miesiąc kalendarzowy. Ale uwaga: ING ma
    pewne "dziwności" ;) Np według moich obserwacji prawdopodobnie do
    liczenia odsetek biorą salda z początku a nie końca dnia. Z kolei do
    liczenia ilości bezpłatnych wypłat z OKO miesiąc trwa od 29-ego do 28-ego.

  • 3. Data: 2008-12-15 13:16:45
    Od: "Chandler" <c...@c...pl>

    http://www3.ingbank.pl/u235/navi/59725

> [...]
    > liczenia odsetek biorą salda z początku a nie końca dnia. Z kolei do
    > liczenia ilości bezpłatnych wypłat z OKO miesiąc trwa od 29-ego do 28-ego.

    Rozumiem, pewnie tak samo będzie z OKO Direct. Szkoda, że nie ma opcji w
    systemie Online banku, aby automatycznie móc przlewać same odsetki od
    kapitału, na zewnętrzny rachunek.

    --
    Chandler

  • 4. Data: 2008-12-15 21:29:46