  • 1. Data: 2008-12-14 20:32:05
    Temat: Następny kamyczek do... aliora
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Właśnie wykonałem przelew wewnętrzny z mojego konta w aliorze, na konto
    matki (niedziela 21.15).
    Efekt jest taki, że:

    - pieniędzy nie ubyło, a u matki nie przybyło,
    - przelewu nie widać w przelewach odrzuconych lub przyjętych do realizacji.

    Po prostu na chwilę obecną (kwadrans od zlecenia), przelew jest niewidoczny
    w czymkolwiek.
    Jednak Aliorowi do tej nowej jakości to jeszcze wiele brakuje.

  • 2. Data: 2008-12-14 20:47:00
    Temat: Re: Następny kamyczek do... aliora
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Sun, 14 Dec 2008 21:32:05 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Po prostu na chwilę obecną (kwadrans od zlecenia), przelew jest
    > niewidoczny w czymkolwiek.
    > Jednak Aliorowi do tej nowej jakości to jeszcze wiele brakuje.

    Zbierają kasę na darmowe przelewy z kart ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-12-14 22:11:14
    Od: Łukasz <l...@g...com>

    W piątek wpłacałem gotówkę w kasie na swoje konto po 9 rano, pieniądze
    pojawiły się na koncie dopiero po 19:00. Mam nadzieję, że poprawią
    szybkość księgowań wpłat gotówkowych.

  • 4. Data: 2008-12-15 06:27:12
    Od: BK <b...@g...com>

    On 14 Gru, 21:47, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Zbierają kasę na darmowe przelewy z kart ;-)
    >
    > --
    > pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    > Lege Artishttp://olgierd.bblog.pl

    Ale przeciez mu kasy nie ubylo wiec o czym Ty mowisz? :)

  • 5. Data: 2008-12-15 16:51:41
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    BK wrote:

    > Ale przeciez mu kasy nie ubylo wiec o czym Ty mowisz? :)

    Oszczędzają na programistach.

    p. m.

  • 6. Data: 2008-12-15 16:58:54
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > niewidoczny w czymkolwiek.
    > Jednak Aliorowi do tej nowej jakości to jeszcze wiele brakuje.

    I jak się sprawa skończyła?

  • 7. Data: 2008-12-15 18:57:37
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Wojciech Nawara"
    <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info> napisał w wiadomości

    > I jak się sprawa skończyła?

    Bez zmian. Przelew wyparował. Słyszałem, że tak się dzieje w Aliorze z
    przelewami zewnętrznymi, ale wstyd aby bank, który miał wprowadzić "nową
    kulturę bankowości" nawet przelewów wewnętrznych on-line nie realizował.

  • 8. Data: 2008-12-16 08:31:08
    Od: Wojciech Nawara <wytnij_usenet_wytnij@wytnij_nawara.wytnij_info>

    Marcin Wasilewski pisze:

    > Bez zmian. Przelew wyparował. Słyszałem, że tak się dzieje w Aliorze z
    > przelewami zewnętrznymi, ale wstyd aby bank, który miał wprowadzić "nową
    > kulturę bankowości" nawet przelewów wewnętrznych on-line nie realizował.

    Reklamuj i informuj na grupie o postępach. Jaj z całkowitym znikaniem
    przelewów nie ma nawet w Polbanku, tam to przelew zostaje w "do
    realizacji" na wieki wieków. Zacząłem się do Aliora przenosić, ale przy
    tej rewelacji zastanawiam się, czy to był słuszny krok.

    WN

  • 9. Data: 2008-12-16 18:45:28
    Od: Pts <p...@p...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:
> [...]
    > niewidoczny w czymkolwiek.
    > Jednak Aliorowi do tej nowej jakości to jeszcze wiele brakuje.

    Może szablon płatności utworzyłeś ;)? Miałem takich agentów co mi
    przelewy zdefiniowane w mbanku tworzyli zamiast przelewać kasę ;).

  • 10. Data: 2008-12-16 18:59:10
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Pts" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Marcin Wasilewski pisze:
    >
    > Może szablon płatności utworzyłeś ;)? Miałem takich agentów co mi przelewy
    > zdefiniowane w mbanku tworzyli zamiast przelewać kasę ;).

    Akurat to było realizowane z szablonu jako przelew zaufany, więc bez
    takich uwag proszę.

    Poniżej masz mój nr konta w aliorze, puść 1 grosz po ostatniej sesji i
    zobacz, czy Ci z salda zejdzie.

    50 2490 0005 0000 4100 1892 8739