  • 1. Data: 2008-12-14 17:49:17
    Temat: lokata 3m - który bank?
    Od: Kaem <z...@o...pl>

    Planuję wpłacić swoje pierwsze oszczędności na 3-miesięczną lokatę
    oszczędnościową.
    Przyglądałem się kilku ofertom, między innymi: Polbank, BZWBK, mBank,
    Alior... Myślę raczej o stałym oprocentowaniu lokaty.
    Którą ofertę byście polecili? Przeglądał ktoś z Was oferty? W której nie
    znajdę żadnych kruczków? Nie chciałbym dać się "złapać".

  • 2. Data: 2008-12-14 18:03:42
    Temat: Re: lokata 3m - który bank?
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 18:49 GMT, Kaem napisał(a):

    > Planuję wpłacić swoje pierwsze oszczędności na 3-miesięczną lokatę
    > oszczędnościową.

    Ile masz tych oszczednosci? jak masz niewiele, np 1000zl. to po 3
    miesiacach dostaniesz zaledwie 20zl :)
    zeby zarobic jakas zauwazalna sumke, nawet tylko 100zl i to az przez 3
    miesiace, to musisz miec kapital 5tys :), miesiecznie zarobic ledwie 33zl
    :)

> [...]
    > Którą ofertę byście polecili? Przeglądał ktoś z Was oferty? W której nie
    > znajdę żadnych kruczków? Nie chciałbym dać się "złapać".

    Alior/mBank to odrazu mozesz zapomniec, bo nie maja pod tym wzgledem
    atrakcyjnej oferty

    niewielkie sumy trzymalbym na oprocentowanym rachunku, np. eurobak

    Ewentualnie lokaty Killer 10%

    Albo jeszcze lepiej inwestowac w fudusze :) przez ostatni miesiac zarobilem
    5% w skali miesiaca :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ brzezi:~# uptime ]
    [ Ekg: #3781111 ][ 18:58:05 up 12 days, 18:44, 4 users, ]

  • 3. Data: 2008-12-14 18:17:50
    Od: eclip <g...@g...com>

    Witam,

    "... niewielkie sumy trzymalbym na oprocentowanym rachunku, np.
    eurobak

    Ewentualnie lokaty Killer 10%..."

    Małe kwoty ( nawet 12 tys) można powrzucać na aukcje
    http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    mamy 10% netto odpowiednik ponad 12% na zwykłej lokacie.
    A duże nawet do 5 000 000 na 10% !

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2008-12-14 18:23:34
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "eclip" <g...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    >
    > Małe kwoty ( nawet 12 tys) można powrzucać na aukcje
    > http://lokatybezbelki.w.interia.pl/
    > mamy 10% netto odpowiednik ponad 12% na zwykłej lokacie.

    A nie możesz po prostu polecić aukcje lokat w banku Millennium, tylko musisz
    reklamować tę swoją stronę, gdzie za każdego klienta otrzymujesz prowizję?

    k.

  • 5. Data: 2008-12-14 18:28:59
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 19:23 GMT, kashmiri napisał(a):

    > A nie możesz po prostu polecić aukcje lokat w banku Millennium, tylko musisz
    > reklamować tę swoją stronę, gdzie za każdego klienta otrzymujesz prowizję?

    Do tego trzeba sie zarejestrowac w Millenium i zalozyc chyba konto, za
    ktorego prowadzenie sie placi :)

    a tych 10% nie da sie w rzeczywistosci osiagnac, bo kasa na tej lokacie
    lezy tylko czesc miesiaca, wiec zamiast sie tyle meczyc i pilnowac i
    dogladac interesu, latwiej wziac juz normalna lokate, co z tego ze na
    mniejszy procent, jak w calkowitym rozliczeniu wyjdzie tyle samo, a ile
    czasu zaoszczedzone :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ <^Gandi^> i to jest pelny slack? ]
    [ Ekg: #3781111 ][ <DiViNiTuS> ^Gandi^: a jaki jest ]

  • 6. Data: 2008-12-14 18:43:19
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Brzezi" <b...@g...com> wrote in message

> [...]
    > dogladac interesu, latwiej wziac juz normalna lokate, co z tego ze na
    > mniejszy procent, jak w calkowitym rozliczeniu wyjdzie tyle samo, a ile

    Tego to już nie zgłębiałem, ale jeśli jest jak mówisz, to czas najwyższy
    wrzucić @eclipa do KF-a.

    k.

  • 7. Data: 2008-12-14 18:54:08
    Od: "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaem" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

    Getin?

  • 8. Data: 2008-12-14 18:55:44
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

> [...]

    > Przyglądałem się kilku ofertom, między innymi: Polbank, BZWBK, mBank,
    > Alior... Myślę raczej o stałym oprocentowaniu lokaty.

    Getin 3m albo 4m.

    marekz

  • 9. Data: 2008-12-14 19:50:26
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    nie, 14 gru 2008 o 19:43 GMT, kashmiri napisał(a):

    > Tego to już nie zgłębiałem, ale jeśli jest jak mówisz, to czas najwyższy
    > wrzucić @eclipa do KF-a.

    Co do oplat za konto, to chyba pomowilem, wyglada na to ze jest za darmo,
    ale cala reszta jest aktualna :) to nie sa lokaty, tylko aukcje lokat, i
    mozesz miec max 10%, jezeli w ogole Twoja aukcja zostanie uwzgledniona :)
    pieniadze na aukcje musisz miec w dyspozycji, czyli trzeba trzymac na
    zwyklym koncie, gdzie oprocentowanie jest mniejsze niz lokaty, jezeli
    wygrasz licytyacje, to musisz przelac kase, zawsze sie zdazy ze 1-2 albo i
    ze 3 dni umkna przed procentami w czasie "przelewow" jezeli trafi sie na
    weekend czy swieta, poza tym trzeba troche czasu poswiecic zeby odpowiednio
    przeprowadzic licytacje, a czas to pieniadz :) zyska sie moze kilkadziesiat
    zlotych, zalezy czy ktos zarabia w pracy na godzine 10zl, czy 50zl :)

    Za duzo zachodzu chyba z tym :)

    Pozdrawiam
    Brzezi
    --
    [ E-mail: b...@g...com ][ Ta sygnatura zostala automagicznie ]
    [ Ekg: #3781111 ][ wygenerowana programem Signify v1.14. ]

  • 10. Data: 2008-12-14 22:01:52
    Od: "Piotr Karski" <p...@b...pl>

    "Kaem" news:gi3gv6$hfp$1@news.onet.pl

    [CIACH]

    http://www.depozyty.getinbank.pl/

    Zachęcam do zapoznania się z powyższym linkiem :) Pozdrawiam, życząc
    wysokich zysków! :)