    From: "mwi" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: ING Bank Slaski?
    Date: Wed, 10 Apr 2002 15:41:50 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@212.244.56.3

    > Poszukuje opinii na temat ING Banku Slaskiego - konto Standard lub
    Komfort.
    > Czy jest warte swoich pieniedzy za prowadzenie (odpowiednio 7 i 14 zl)?
    > Troche drogie kredyty, ale czy cos jeszcze? Dzieki...

    Mam konto Komfort przekształcone z Pakietu Super (to było super konto) -
    teraz to jest kicha. Chcę zmienić konto na jak najtańsze i oddać karty a do
    rozliczeń Lukas eKonto pro za 7pln/m-c. Zostawiam w BSK bo mam tam limit
    debetowy na 2000 i może się czasem przydać - choć może to nie najlepszy
    pomysł (raz na rok to się chyba płaci na ten limit) ale nie mam na razie
    gdzie indziej limitu.

    pzdr
    mwi