  • 1. Data: 2003-06-24 20:51:58
    Temat: ING BSK GO OUT
    Od: "Smaug" <s...@t...pl>

    Takiego braku kompetencji i braku olewactwa no i traktowania dobrych
    klienotw to ja juz dawno nie widzialem. Majac tam rachunek od ponad 5 lat,
    bedac klientem z wyzszej polki myslalem ze drobne sprawy, nie potrzebujace
    wielkiego wysilku ze strony pracownikow banku, beda zalatwiane szybko, juz
    nawet nie mowie od reki. To co pokazuja mi od prawie 2 tygodni (a chce
    niewiele zwiekszyc limit zadluzenia) to przechodzi ludzkie pojecie. Po
    zlozeniu wszystkich kompletnych dokumentow, wypelnieniu dziwnych ankiet z
    dziwnymi pytaniami, ktore sa nawet nie na temat, juz prawie 2 tygodznie
    czekam na odpowiedz. Dzwonie 2 razy dziennie i slysze: "prosze zadzwonic
    pozniej ... ". OK czekam. Gdy zadzwonilem po raz kolejny ookazalo sie ze
    superr sprawa zalatwiona pozytywnie bedzie limit. Ucieszylem sie (nie
    porzebnie) bo na podpisanie aneksu musze czekac 4 dni a na pytanie dlaczego
    tak dlugo przelaczony zostalem w "kosmos" a tak jak to w kosmosiebywa -
    cisza. W ten oto sposob cierpliwosc moja do Slaskiego sie wyczerpala. Jesli
    mam byc traktowany jako intruz dziekuje ja rezygnuje, no i zrezygnowalem
    dzisiaj na kozysc Fortis Banku.

    Mam tylko male wyzuty sumienia teraz bo ostatnio polecilem ING znajomej -
    mam nadzieje ze nie bedzie mi miala tego za zle.

    --
    Pozdrawiam
    'o'=;=;=;=;=-'
    SmauG

  • 2. Data: 2003-06-24 21:00:25
    Temat: Re: ING BSK GO OUT
    Od: "Smaug" <s...@t...pl>

    Pewnego dnia Smaug ( s...@t...pl) wyklikal/a :

    a poza tym zdzieraja za wyplaty z bankomatu za granica

    --
    Pozdrawiam
    'o'=;=;=;=;=-'
    SmauG

  • 3. Data: 2003-06-24 21:12:51
    Od: "Selen" <s...@A...alpha.net.pl>

    Użytkownik "Smaug" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Takiego braku kompetencji i braku olewactwa no i traktowania dobrych

    Znaczy co ? piętnujesz bo nie olali jak należy ?

    --
    Selen

    Dariusz Stajkowski

  • 4. Data: 2003-06-24 21:21:43
    Od: Piotr Majkowski <w...@g...com.invalid>

    24 czerwiec 2003.
    *Smaug* napisał(a):

> [...]
    > wielkiego wysilku ze strony pracownikow banku, beda zalatwiane szybko, juz

    Ja miałem podobną sytuacje w PKO SA. Mój "doradca finansowy" nie powiadomił
    mnie, że kolejny miesiąc zlecenia stałe wracają do mnie z jakimś błędem.
    Gdy oświadczyłem, że to rezygnuję z ich usług (po 5 latach) to Pani nawet
    sprawiała wrażenie zadowolonej.
    heh
    To ostatecznie utwierdziło mnie w przekonaniu, że jaki pan taki kram i że
    bank ten jest pomyłką.
    Piętnuję.
    --
    Piotr Majkowski
    http://www.btsnet.com.pl/majkowscy

  • 5. Data: 2003-06-24 21:53:40
    Od: Paszczak <s...@h...pl.invalid>

    In pl.pregierz Smaug <s...@t...pl> wrote:
    > W ten oto sposob cierpliwosc moja do Slaskiego sie wyczerpala.

    Aha. Moja tez. I jeszcze stowa miesiecznie za prowadzenie rachunku
    firmowego. Jedyne, co mnie trzyma, to duzy limit kredytowy. Ale chyba
    nie warto.

    P.

  • 6. Data: 2003-06-25 02:12:28
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    In article <bdadt7$dmb$1@foka1.acn.pl>, Smaug wrote:

    > a poza tym zdzieraja za wyplaty z bankomatu za granica

    Ze co?

    Testy wskazuja na wyplaty za granica z Maestro ING jako jedne
    najtanszych:

    http://www.kartyonline.net/zest_2.html
    http://www.ebanki.pl/artykuly/karty_i_kursy.html

    --
    Miernik ________________________ jabber:m...@j...gda.pl
    __ ICQ: 4004001 ___/__ tel: +48608233394 __/ mailto:m...@c...pl

  • 7. Data: 2003-06-25 07:37:25
    Od: Bartol Partol <b...@p...c>

    Użytkownik Smaug napisał:
    > Pewnego dnia Smaug ( s...@t...pl) wyklikal/a :
    >
    > a poza tym zdzieraja za wyplaty z bankomatu za granica

    Poniewaz pewnie masz na mysli swoj nowy bank (faktem jest ze za granica
    Fortis zdziera jak zaden), to jakie jeszcze masz do niego uwagi "poza
    tym"? ;-)))))

    Bartol

  • 8. Data: 2003-06-25 10:43:57
    Od: "Maciek" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Smaug" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Takiego braku kompetencji i braku olewactwa no i traktowania dobrych
    > klienotw to ja juz dawno nie widzialem. Majac tam rachunek od ponad 5 lat,

    Mailem takie same przejscia, trzy dwa lata temu,kiedy to zakladalem w tym
    banku
    konto. Olewactwo,niekompetancja banku wtedy wygraly - dalem sobie spokoj
    z limitem kredytowym. Co ciekawe zgubili moje dokumenty dwa razy - ze tylko
    wspomne.
    Przenioslem sie wtedy do innego odzialu, to byla roznica jak midzy pieklem i
    niebem.
    Ale po ostatnich wyczynach ING, pozegnalem ten bank.

    > mam nadzieje ze nie bedzie mi miala tego za zle.

    I dobrz, ja nikomu bym nie polecil tego banku. Jest on raczej na mojej
    czarnej liscie.
    Co ciekawe, moich trzech kumpli tez pozegnalo sie z ING, zostal jeszcze
    jeden - juz niedlugo...

    Pozdrawiam
    mac

  • 9. Data: 2003-06-25 14:55:47
    Od: "Mariusz" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Smaug" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Takiego braku kompetencji i braku olewactwa no i traktowania dobrych
    > klienotw to ja juz dawno nie widzialem. Majac tam rachunek od ponad 5 lat,
    [ciach]

    A super oferta dla starych klientow - pozyczka odnawialna w BSK! To jest to!
    Polecam!
    Rok temu dalem sie namowic (zabraklo do auta). Pani mnie zapewniala, ze jest
    super oprocentowanie i bardzo korzystne warunki splacania dla starych
    klientow (konto mialem prawie 8 lat). Wzialem 7 tys. na dwa lata. A co tam
    350 PLN miesiecznie plus odsetki ( slowo: pani mowila, ze dla starych
    klientow jest to 350 plus 16% od tych 350 nie od 7 tysi!!!).
    Przyszedl pierwszy wyciag: suma splaty pierwszej raty cos kolo 500 PLN.
    Reasumujac: niekompetencja, niekompetencja i jeszcze raz niekompetencja.
    Moze ktos tez mial jakies przejscie z "milymi" paniami w BSK w Legionowie
    przy ul. Handlowej? W samym oddziale jest tez super: 4 stanowiska do obslugi
    klientow firmowych (non stop jest tam pusto i panie sie nudza) i dwa
    stanowwiska do obslugi klientow indywidualnych ( tlumy nieprzebrane).

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 10. Data: 2003-06-25 15:39:10
    Od: Michał Mierzwa <m...@b...silesia.linux.org.pl>

    In pl.pregierz Mariusz <m...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Przyszedl pierwszy wyciag: suma splaty pierwszej raty cos kolo 500 PLN.
    > Reasumujac: niekompetencja, niekompetencja i jeszcze raz niekompetencja.

    Ależ wręcz przeciwnie. Kompetencja na najwyższym poziomie. Pani pracuje w
    banku, dostaje pieniążki za to, że bank zarabia. Złapała klienta któremu
    wcisnęła drogi kredyt. Bank zarobił. Pani powinna dostać premię, aboco...
    No chyba że to była pani której Ty zapłaciłeś za znalezienie taniego,
    dobrego kredytu, wtedy to faktycznie -- nie popisała się.

    Mumin
    Ps. Poprawiłem Fut
    --
    ************** </body> *** Kilroy was here *** </html> *************