  • 1. Data: 2003-06-24 22:54:01
    Temat: VW i odsetki
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    Liczy ktos skropolatnie ich odsetki, ktore podaja na stonie ?

    Wedlug moich obliczen wynikaja jakies niescislosci: u nich 2.88, a u mnie w
    Excelu 3.00487.
    Przy czym do obliczen odsetek biore date rzeczywista wykonania operacji, a
    nie date jej ksiegowania (wtedy to juz wogole sie rozjezdza - 3.440703).

    A tak na marginesie regulamin nie mowi dokladnie, wedlug ktorej daty odsetki
    sa liczone ? Czy sie myle ?

    Wg regulaminu:

    2. Oprocentowanie, o którym mowa w ust. 1 jest naliczane od dnia wpłynięcia
    środków pieniężnych na rachunek do dnia poprzedzającego ich wypłatę z
    rachunku.

    Wyplata jest rzeczywista data transakcji czy data ksiegowania ?

    MAd Hat
    ter

  • 2. Data: 2003-06-24 23:12:12
    Temat: Re: VW i odsetki
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bdakri$1mr$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rachunku.
    >
    > Wyplata jest rzeczywista data transakcji czy data ksiegowania ?

    U mnie się wszystko co grosika zgadza.

    --
    Rysiek

  • 3. Data: 2003-06-24 23:22:30
    Od: "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl>

    > U mnie się wszystko co grosika zgadza.

    Rozumiem, ze liczysz:

    odsetki dzienne=saldo*0,046/365 ?

    i według daty rzeczywistej transakcji ?

    MAd Hat
    ter

  • 4. Data: 2003-06-25 07:02:08
    Od: "RysioPysio" <a...@t...pl>

    Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:bdamgu$5uj$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Rozumiem, ze liczysz:
    >
    > odsetki dzienne=saldo*0,046/365 ?
    >
    > i według daty rzeczywistej transakcji ?

    A dlaczego 0.46 ?
    Są przecież progi u nich zależne od wysokości salda.
    Oczywiście rzeczywista data transakcji.
    Nawet jak zmieniają "w locie" %% też mi się zgadza.

    --
    pzdr
    Rysiek