  • Data: 2014-04-15 13:04:33
    Temat: Hiperreaktywność Rajfiego
    Od: Marvin <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    Z racji pracy zawodowej i publicznego mejla dostaję tony spamu. Z 150
    postów na dzień. Wczoraj czyszcząc spam- folder zauważyłem że Rajfi stał
    się strasznie aktywny. Dosłownie 30% mejli to propozycje Rajfiego
    dotyczące nowych "promocji" dotyczących kart kredytowych.

    Zrozumiałem po co mu te 4,5 opłaty administracyjnej i inne podwyżki -
    wszyscy frajerzy którzy zostaną z nową tabelą opłat, sfinansują te
    fanaberie managerów tej instytucji.