  • 1. Data: 2014-04-15 13:04:33
    Temat: Hiperreaktywność Rajfiego
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Z racji pracy zawodowej i publicznego mejla dostaję tony spamu. Z 150
    postów na dzień. Wczoraj czyszcząc spam- folder zauważyłem że Rajfi stał
    się strasznie aktywny. Dosłownie 30% mejli to propozycje Rajfiego
    dotyczące nowych "promocji" dotyczących kart kredytowych.

    Zrozumiałem po co mu te 4,5 opłaty administracyjnej i inne podwyżki -
    wszyscy frajerzy którzy zostaną z nową tabelą opłat, sfinansują te
    fanaberie managerów tej instytucji.

  • 2. Data: 2014-04-15 14:05:26
    Temat: Re: Hiperreaktywność Rajfiego
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2014-04-15 13:04, Marvin pisze:

    > Zrozumiałem po co mu te 4,5 opłaty administracyjnej i inne podwyżki -
    > wszyscy frajerzy którzy zostaną z nową tabelą opłat, sfinansują te
    > fanaberie managerów tej instytucji.

    Zostawienie wszystkiego "po staremu" było najwyraźniej zbyt proste
    i za mało "kreatywne". Ale cóż, chytry dwa razy traci.

    --
    Pzdr

    J_K_K

  • 3. Data: 2014-04-15 14:34:45
    Temat: Re: Hiperreaktywność Rajfiego - u mnie, nie.
    Od: "Dudkotek" <f...@w...pl>

    Użytkownik "Marvin" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    Wczoraj czyszcząc spam- folder zauważyłem że Rajfi stał
    się strasznie aktywny. Dosłownie 30% mejli to propozycje Rajfiego
    dotyczące nowych "promocji" dotyczących kart kredytowych.
    A ja nie dostaję żadnego spamu od Raiffeisen. Mam kilka zwykłych,
    bezpłatnych adresów. Dostaję spam od innych.