  • 11. Data: 2016-05-06 15:53:16
    Temat: Re: Gorący apel do polityków...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "marfi" 572c9c3b$0$642$6...@n...neostrada.pl

    > Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce telefonu?

    Proszę uprzejmie, Szanowny Panie:

    Jestem producentem [wkładam akumulator do zakupionego telefonu]
    ekskluzywnych [chodzi o krótkie serie] telefonów komórkowych
    polskiej produkcji. Na razie produkuję w oparciu o wyłącznie
    komponenty chińskie, ale nie od razu Kraków zbudowano. Niemal
    każdy zaczyna od montowania komponentów obcej produkcji
    i tylko niektórzy dochodzą do pełnej produkcji u siebie...

    Nie ma! Nie ma, bo w Polsce brakuje NAUKI!
    Brakuje: nauki, prawa, ekonomii itd...
    Nie brakuje: rolnictwa, usługa (fryzjerstwa itp.), handlu/szwindlu itd...

    Ale i z handlem coraz gorzej, skoro Polacy kupują w Chinach.

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 12. Data: 2016-05-06 15:53:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >Co to jest "polski telefon" - jakiś przykład wyprodukowanego w Polsce
    >telefonu?

    Prawdziwy patriota bedzie szukal az znajdzie :-P

    J.

  • 13. Data: 2016-05-06 16:01:23
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 572ca1ec$0$22830$6...@n...neostrada.pl

    > Prawdziwy patriota bedzie szukal az znajdzie :-P

    Ja jestem prawdziwy! Szukam, ale do szukania jest
    mi potrzebny telefon, który chcę kupić w Chinach,
    ale chcę kupić, aby szukać! ;) [muszę uważać -- nie
    mogą zauważyć, że chcę być politykiem...] Tylko
    miłość do Ojczyzny sprawia, że chcę kupić telefon
    obcej produkcji! Jestem jak żołnierz-patriota, który
    wprawdzie kupuje broń u wroga, ale tylko po to, by
    walczyć przeciwko temuż wrogowi! ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 14. Data: 2016-05-06 16:13:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał
    "J.F." 572ca1ec$0$22830$6...@n...neostrada.pl
    >Ja jestem prawdziwy! Szukam, ale do szukania jest
    >mi potrzebny telefon, który chcę kupić w Chinach,
    >ale chcę kupić, aby szukać! ;)

    Szukaj za pomoca polskiego komputera :-P

    J.

  • 15. Data: 2016-05-06 18:05:31
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 572c995e$0$678$6...@n...neostrada.pl

    > a) twoj badziewny telefon nie jest wazniejszy niz dobre zmiany w kraju :-P

    Jak możesz pisać w ten sposób?! -- jak Ci nie wstyd?!
    Dobrze przecież wiesz o tym, że ten telefon nie jest
    mój, skoro chcę go kupić. Czy wg Ciebie chcę kupić
    w Chinach swój własny telefon?

    > b) z takimi nie rozmawiamy, powinienes byc patriota i kupic polski telefon !

    Szukam...

    > c) nie wiem czy wiesz, ale rzad planuje opodatkowac towary z chin, wiec kup telefon
    jeszcze dzis :-)

    Polski rząd wkrótce będzie tak tańczył, jak zagrają Chińczycy. :)

    > Obligacje skarbowe kup, to dolar bedzie tanszy :-P

    Mogę kupić -- na czas kupna telefonu. Po kupnie -- natychmiast
    odsprzedam. Mogę nawet z lekką stratą, o ile dolary pójdą
    stosownie mocno w dół na czas kupna telefonu. ;)

    -=-

    Może warto tak poczynić:

    kupić obligacje
    kupić telefony na sprzedaż
    sprzedać obligacje
    sprzedać telefony

    Ale czy JF nie zauważy, że to była kombinacja niematematyczna?...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 16. Data: 2016-05-06 18:10:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "J.F." 572ca675$0$662$6...@n...neostrada.pl

    > Szukaj za pomoca polskiego komputera :-P

    Obecne czasy wymuszają na nas ustne rozmowy, pertraktacje,
    kolokwialne rozwiązania... Telefon, mimo rozwoju informatyki,
    nadal jest konieczny...

    -=-

    Odnotowałem wyskoki pamięciowe...
    Pierwszy raz od lat wyskoczył OE, następnie Chroma i ułomna...
    I to akurat teraz, gdy piszę ten post...
    W Chromej przygotowałem link do polskiego ;) laptopa...

    http://www.chip.pl/news/sprzet/notebooki_i_netbooki/
    2016/05/ultrabook-prosto-z-polski?utm_source=chip&ut
    m_medium=newsletter&utm_campaign=newsletter_klikniec
    ia

    Chroma znów wyskoczyła... :) Zdążyłem przepisać link i zamknąć dwa okienka... :)
    Ciekawe, co to znaczy...

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 17. Data: 2016-05-06 19:00:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Eneuel Leszek Ciszewski p...@c...fontem.lucida.console

> [...]
    > ucichnąć spory polityczne -- tak aby dolce poszły w dół?...
    >
    > I tak niczego mądrego nie dokonacie, bo tak czy siak politycy
    > muszą zawsze bić pracujących i tworzących PKB, gdyż politycy
    > są zazwyczaj pasożytami społecznymi. :)
    >
    > Polscy komornicy nadal są bezkarni; polskie sądy nadal wydają
    > wyroki absurdalne i opierają się o nic; ZUS nadal morduje ludzi
    > chorych i bezbronnych... Pod tym względem niewiele zmieniono
    > w czasie półrocznych rządów PiS czy niemal rocznej prezydentury PiS...
    > Chcę kupić telefon i parę drobiazgów -- im dolar tańszy, tym mniej

    To moze podejdz do problemu odwrotnie - kup dolary :)

    A tak powaznie - to za ile chcesz ten telefon ze kurs dolara ma jakies
    wieksze znaczenie?

    Najwazniejsze w kupowaniu w chinach jest to czy ci na cle zatrzymaja - ja
    własnie swojego dostałem i niestety przeszedł procedure ktora kosztowała
    mnie dodatkowe 100zł :(

  • 18. Data: 2016-05-06 19:24:44
    Od: W <w...@w...pl>

    J.F. wystukał, co następuje:

    > Użytkownik "marfi" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Prawdziwy patriota bedzie szukal az znajdzie :-P

    "Prawdziwy patriota sam wyprodukuje jak nie znajdzie!"

    bp,nmsp

  • 19. Data: 2016-05-06 23:34:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "W" X...@a...home

    > "Prawdziwy patriota sam wyprodukuje jak nie znajdzie!"

    [kto szuka -- ten znajdzie; szukam, grzebię w śmietnikach -- i znajduję,
    ale taki chłam, że aż przykro... muszę kupować, bo inni ludzie wyrzucają
    do śmietników tylko to, co już nie jest wiele warte... ogromna nienawiść
    przemawia przez wyrzucających... zawiść, zazdrość, nienawiść, egoizm...]

    Jak już pisałem -- obecnie montuję telefony z zakupionych komponentów,
    to znaczy wkładam akumulator do telefonu... Ponadto uzdatniam telefon
    kartami -- kartą pamięci mikroSD i SIMkami... Zamierzam w przyszłości
    poszerzyć [zamiar w przyszłości? -- toż nie muszą zamierzać teraz...]
    zakres prac produkcyjnych mojego zakładu produkcyjnego, lecz w chwili
    obecnej przeżywam drobne, przejściowe problemy powiązane z produkcją,
    a także z wdrażaniem oraz rozwojem mojej myśli naukowej i technicznej.

    [sąd, jak przypuszczałem, żebrze -- prosi o trzy dychy (czyli ,,co łaska'')
    i grozi, że jeśli nie dam tych trzech dych -- plus znaczeniowo zrówna z minusem]

    W planach mam zatrudnienie ludzi, czyli budowę miejsc pracy. Nowy [jak i stary]
    telefon wymaga testów [czyli gadania z innymi ludźmi] do których przeprowadzania
    będę potrzebował [naiwnych] ludzi chętnych do wspólnej pracy dla lepszego jutra.

    Wspólnie z ludźmi Dobrej Woli poszukuję sposobów pozyskiwania funduszy unijnych
    na zbudowanie ww. miejsc pracy. Nadmienić tutaj warto, że mile widziane są
    pieniądze przeznaczone na budowę oraz rozwój miejsc pracy chronionej, gdyż
    [do pierdolenia o czymkolwiek] odpowiedzialnej pracy polegającej na testowaniu
    nowoczesnych telefonów komórkowych będę mógł [jeśli dadzą szmal!] zatrudnić
    także ludzi chromych, ułomnych, niepełnosprawnych, rencistów itp. [bydło,
    czyli swołocz potajemną].

    Serce moje przepełnia szczera i głęboka troska o rozwój Kraju, dobro
    wszystkich uczciwych ludzi Dobrej Woli, przyszłość polskiej Kultury
    i [pałacowej] Nauki, oraz ponadczasowe dobra duchowe takie jak: Wiara,
    Nadzieja i Miłość. Szczerze wierzę w powodzenie moich planów, gdyż
    obłuda i hipokryzja muszą kiedyś zaniknąć -- jak niechybnie topi
    się lód w czasie wiosennej odwilży... [nie za bardzo ateistyczne?...
    wiosna to niby nawiązanie do Wielkanocy... ale pogańskiej... trzeba
    uważać, bo klechy także dybią na mamonę przeznaczone kuternogom...]
    Z Bogiem [wiem, że żadnego Boga nie ma, ale mimo wszystko lękam się
    za każdym razem gdy z Niego drwię zbyt wyraźnie -- jak teraz] jest
    możliwe wszystko, co jest piękne, dobre, szlachetne, uczciwe, pobożne...

    [może przypomnieć im, że nie mogą czytać tego, co umieściłem w kwadratowych
    nawiasach?... e... na pewno pamiętają... ZZiobro coś majstruje z akceptacją
    nielegalnie zebranych dowodów... trzeba będzie uważać, ale na razie jestem
    kryty... później po prostu trzeba będzie dawać w łapę tak zwaną -- pazerność
    ludzka nie zna granic... aż strach o tym myśleć...]

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_
    .'O`-' ., ; o.' http://danutac.eu '.O_' /,`.-'`' ._ \-;;,_

  • 20. Data: 2016-05-06 23:38:02
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Budzik" X...@1...0.0.1

    > To moze podejdz do problemu odwrotnie - kup dolary :)

    Co wówczas, jeśli sprzedadzą mi fałszywe? -- tyle teraz oszustów!!!

    > A tak powaznie - to za ile chcesz ten telefon ze kurs
    > dolara ma jakies wieksze znaczenie?

    Osiemdziesiąt dolców... Chlip, chlip...

    > Najwazniejsze w kupowaniu w chinach jest to czy ci na cle zatrzymaja - ja
    > własnie swojego dostałem i niestety przeszedł procedure ktora kosztowała
    > mnie dodatkowe 100zł :(

    [wiedzieli, kogo trzeba oskubać!]

    Bywa... Czy dodanie informacji o prezencie niewiele daje? ;)

    --
    .`'.-. ._. http://eneuel.w.duna.pl .-. Zzzzz |\ _,,,--,,_