  • 1. Data: 2009-09-17 20:47:13
    Temat: Gold KK z Millenium - czy warto?
    Od: rybak <n...@a...uk>

    Zaproponowali mi złotą KK Visa z przyzwoitym limitem lecz nie mogę na
    stronie banku odszukać dokładniejszych informacji o tym produkcie.
    Dokładniej mówiąc to po aktywacji wyszuk. linku do opisu karty jest się
    przenoszonym na stronę z komunikatem "Przepraszamy, ale strona, której
    szukasz, nie istnieje na naszym serwisie." Czy ktoś z Państwa dysponuje
    może informacjami o tej KK i może mi przedstawić zalety i wady tego
    "pastiku"?

    --
    dziękuję i pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-09-17 21:07:08
    Temat: Re: Gold KK z Millenium - czy warto?
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "rybak" <n...@a...uk> wrote in message

    Można brać.

    Automatycznie jest włączane jedno z płatnych ubezpieczeń - trzeba wyłączyć.
    Drugiego nie zamawiać.

  • 3. Data: 2009-09-17 21:18:04
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "rybak" <n...@a...uk> wrote in message
> [...]

    http://www.millenet.pl/karty/karty_millennium/karty_
    kredytowe_klasyczne/millennium_visa_gold/

    http://www.millenet.pl/karty/menu/dokumenty/ - szczególnie karta Cennik.

  • 4. Data: 2009-09-17 21:25:54
    Od: rybak <n...@a...uk>

    MarekZ pisze:
    [...]
    > Można brać.
    >
    > Automatycznie jest włączane jedno z płatnych ubezpieczeń - trzeba
    > wyłączyć. Drugiego nie zamawiać.

    Dziękuję :)
    Czy są możliwe przelewy z tej karty i jako jakiego typu transakcje są
    przez MB uznawane? Jak wyglądają pozostałe opłaty ?

    --
    rybak

  • 5. Data: 2009-09-17 21:30:42
    Od: rybak <n...@a...uk>

    MarekZ pisze:
    > "rybak" <n...@a...uk> wrote in message
    >
    > http://www.millenet.pl/karty/karty_millennium/karty_
    kredytowe_klasyczne/millennium_visa_gold/

    > http://www.millenet.pl/karty/menu/dokumenty/ - szczególnie karta Cennik.

    Wygląda na to, że "odetkali " dostęp

    --
    dziękuję
    rybak

  • 6. Data: 2009-09-17 21:37:24
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "rybak" <n...@a...uk> wrote in message

    > Czy są możliwe przelewy z tej karty i jako jakiego typu transakcje są
    > przez MB uznawane?

    Są możliwe. Szeroko rozumiana "spłata zadłużenia w innym banku" (1%
    prowizja, 9,9%) albo "płatność za rachunki" (3/5 zł prowizja, grace-period).

    > Jak wyglądają pozostałe opłaty ?

    Tzn. jakie pozostałe? Która pozycja z TOiP?

    Opłata za wydanie jest zwracana (lub nie pobierana) po wykonaniu pierwszej
    transakcji bezgotówkowej.