  • 1. Data: 2009-09-17 22:20:52
    Temat: Multi, KK i rachunek techniczny
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Cześć,

    Chyba jeszcze nikt nie napisał o tym... Właśnie się trochę (pozytywnie)
    zdziwiłem otwierając stronę z listą KK w systemie Multi. Przy karcie
    pojawił się numer rachunku technicznego. Zrobiłem testowy przelew na to
    konto i automatycznie został nazwany "PRZELEW NA KARTE KREDYTOWA", choć
    jeszcze zadłużenie się nie zmieniło - przy ręcznej spłacie dzieje się to
    natychmiast (tylko raz miałem opóźnienie). Zobaczymy rano.

    Pamiętam walkę kogoś stąd z mBankiem aby dostać ten numer - może pójdą za
    ciosem i w małym m te dane się pojawią?

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 2. Data: 2009-09-18 19:29:05
    Temat: Re: Multi, KK i rachunek techniczny
    Od: Filip <f...@N...gazeta.pl>

    Borys Pogoreło pisze:
> [...]
    > natychmiast (tylko raz miałem opóźnienie). Zobaczymy rano.
    >
    > Pamiętam walkę kogoś stąd z mBankiem aby dostać ten numer - może pójdą za

    w Multi to nigdy nie był problem - przy zakładaniu karty trzeba tylko
    było zaznaczyć, że chce się rachunek techniczny i hulało.
    A teraz jak można samodzielnie robić przelewy z rachunku karty przez
    www, to rachunek karty musiał się pojawić w systemie.

  • 3. Data: 2009-09-18 21:08:37
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 21:29:05 +0200, Filip napisał(a):

    > w Multi to nigdy nie był problem - przy zakładaniu karty trzeba tylko
    > było zaznaczyć, że chce się rachunek techniczny i hulało.

    Mnie nigdy o to nie zapytali. Tylko teraz nagle opcja się automagicznie
    pojawiła w podglądzie.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 4. Data: 2009-09-19 23:14:06
    Od: "Grzegorz Mazur" <n...@g...ihateunwantedmail.cjb.net>

    Borys Pogoreło (b...@p...edu.leszno) wrote in
    > Mnie nigdy o to nie zapytali. Tylko teraz nagle opcja się automagicznie
    > pojawiła w podglądzie.

    A jak z tymi środkami, o których pisałeś w pierwszym poście? Zrobiła Ci się
    nadpłata? Bo myślę o wykorzystaniu tego w przypadku, gdy limit zadłużenia
    nie starcza...

    Pozdrawiam,
    G.

    --
    GIT d++ s:+ a->? c++$ U P L+ !E W+ N++ o? K? w O---- M-- V- PS+ PE+++ Y+
    PGP t+@ 5- X- !R tv+ b++ DI+++ D+ G+ e+++ h--- y?

  • 5. Data: 2009-09-20 08:56:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Borys Pogoreło pisze:
    > Mnie nigdy o to nie zapytali. Tylko teraz nagle opcja się automagicznie
    > pojawiła w podglądzie.

    A u mnie było tak, że rachunek techniczny zawsze był automatycznie
    włączany. Musiałem go wyłączać i łączyć KK z rachunkiem głównym.

    --
    Mithos