  • 1. Data: 2009-09-17 18:24:53
    Temat: BGŻ 'plan aktywny' za lepszą marżę
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    BGŻ obniża marżę kredytu hip. o 0.3%, przy podpisaniu umowy o 'konto z
    planem aktywnym' (koszt 15 zł / mc)
    Czy warto?

  • 2. Data: 2009-09-17 20:19:10
    Temat: Re: BGŻ 'plan aktywny' za lepszą marżę
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "yapann" news:h8tul6$elo$1@node2.news.atman.pl

    > BGŻ obniża marżę kredytu hip. o 0.3%, przy podpisaniu umowy o 'konto z
    > planem aktywnym' (koszt 15 zł / mc)
    > Czy warto?

    Może głupio to rozumuje, ale czy tak trudno usiąść i:
    1. zobaczyć ile mamy do zapłacenia i przez ile czasu będziemy to spłacać
    2. zobaczyć, czy 15 zł/mc x ilość miesięcy/lat pozostałych do spłaty
    zaciągniętego kredytu, sprawia, że warto się w to bawić w zaproponowane
    rozwiązania (zakładanie konta) bądź nie?

  • 3. Data: 2009-09-18 11:22:24
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisał w
    wiadomości news:h8u4cg$cl4$1@news.interia.pl...

> [...]
    > zaciągniętego kredytu, sprawia, że warto się w to bawić w zaproponowane
    > rozwiązania (zakładanie konta) bądź nie?

    Można też zrezygnować z dotychczasowego płatnego konta, które się ma i ująć
    to w wyliczeniach.

  • 4. Data: 2009-09-18 11:45:43
    Od: "MrMrooz " <m...@g...pl>

    yapann <y...@o...pl> napisał(a):

    > BGŻ obniża marżę kredytu hip. o 0.3%, przy podpisaniu umowy o 'konto z
    > planem aktywnym' (koszt 15 zł / mc)
    > Czy warto?
    Warto.

    W zaleznosci od wysokosci kredytu i innych warunkow (np. jak dlugo konto
    trzeba miec) - warto dla Ciebie lub warto dla banku.

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 5. Data: 2009-09-18 23:15:25
    Od: "yapann" <y...@o...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@i...TOTEZpl> napisał w
    wiadomości news:h8vqlu$anj$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    corner, mi sie wydaje, że ja głupio rozumuję, skoro mój zysk wydaje się
    oczywisty, gdyż - jako warunkiem jest podpisanie umowy o konto, a nic nie
    mówi o jego kontynuacji .... ani o związku z jego kontynuacją/brakiem
    kontynuacji ...
    Może więc jakiś myk urtyty?
    Przykład (ten może mało istotny, ale poglądowo:): deklarowane dziś 15 zł
    dziś może być inną kwotą jutro/za mniesiąc/rok

  • 6. Data: 2009-09-19 00:51:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    yapann pisze:
    > BGŻ obniża marżę kredytu hip. o 0.3%, przy podpisaniu umowy o 'konto z
    > planem aktywnym' (koszt 15 zł / mc)
    > Czy warto?

    A czy maja podana stala marze, czy w widelkach "od-do % marzy" ?
    Bo jesli w widelkach, to zawsze moga podac, ze obnizenie wynika z umowy
    o konto, mimo, ze i tak mogloby sie miec te same warunki, chyba, ze
    podaja marze przy podpisywaniu umowy i dopiero wtedy proponuja, ze zejda
    jeszcze o te 0,3% od podanej kwoty.
    No i warto przy wyliczeniach przyjac koszt konta na 30 zl, bo produkty
    "luksusowe" ida w bankach bardzo do gory.