  • 1. Data: 2009-09-17 18:15:22
    Temat: lokata 3m stałe przez internet
    Od: Paul <e...@e...com>

    Gdzie teraz są najkorzystniejsze warunki na założenie lokaty na 15k na 3
    miesiące ze stałym % - koniecznie zakładanie przez Internet bo nie chce
    mi sie nigdzie jeździć. Lokata Optymalna z OF odpada bo mam już jedną, a
    nie można więcej.

  • 2. Data: 2009-09-17 20:14:56
    Temat: Re: lokata 3m stałe przez internet
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Paul" news:h8tubs$9od$1@achot.icm.edu.pl

> [...]
    > miesiące ze stałym % - koniecznie zakładanie przez Internet bo nie chce
    > mi sie nigdzie jeździć. Lokata Optymalna z OF odpada bo mam już jedną, a

    OF - inne lokaty niż optymalna
    Meritum

    Chyba nie masz już innych miejsc gdzie znajdziesz 3 miesięczne depozyty,
    zakładane przez net.

  • 3. Data: 2009-09-18 08:40:17
    Od: "scholastyk" <s...@c...onet.pl>

    > Chyba nie masz już innych miejsc gdzie znajdziesz 3 miesięczne depozyty,
    > zakładane przez net.

    Bank Pocztowy i chyba AIG Bank. Ale gorzej u nich z oprocentowaniem.

    Pozdrawiam
    scholastyk

  • 4. Data: 2009-09-18 17:57:41
    Od: Michał <m...@g...pl>

    Osoba nazywajaca sie scholastyk w liscie z dnia 2009-09-18 10:40
    napisala nastepujace slowa:

    > Bank Pocztowy i chyba AIG Bank. Ale gorzej u nich z oprocentowaniem.

    Toyota Bank?

    --
    pzdr,
    michal