  • 11. Data: 2003-10-07 06:22:55
    Temat: Re: Głupie pytania w banku Millennium...
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    MK <m...@i...pl> wrote:
    > "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZgazeta.pl> wrote in
    > message news:blsauc$jqq$1@foka1.acn.pl...

    > Raportow sie nie robi, ale zbiera dane. Zwroc uwage, ze czesto sie
    > mozna spotkac z podobnymi pytaniami. Dlaczego Pan/i rezygnuje z
    > naszych uslug? Skad Pan dowiedzial sie o naszym produkcie? itp.

    Takie pytania i w takich sytuacjach nikogo już nie dziwią, o ile ich cel
    jest jasno postawiony.
    Co innego przy składaniu zwykłej dyspozycji.
    Część klientów pomyśli że jakieś nowe przepisy weszły i grzecznie odpowie,
    co jak sądzę Millennium chce wykorzystać (gdy weźmie się pod uwagę sposób
    prowadzenia "ankiety"). To nieeleganckie.

    > Nie wiem jak jest w Millennium, byc moze nie przeszkolili wlasciwie
    > pracownikow albo maja kiepski proces rekrutacji. Wyjasnielem tylko,
    > ze takie informacje sa cenne dla banku, a udzielenie odpowiedzi moze
    > byc takze korzystane dla klienta. Moze sie okazac np, ze lokata na
    > 3%, ktora wlasnie chcemy zlikwidowac moze byc na 3,5% ;).

    Wówczas dysponent powinien pytać przy wycofywaniu depozytu, a nie
    podejmowaniu gotówki. Ale mniejsza o to.
    W jakimkolwiek celu to zrobiono - marketing czy chęć zapanowania nad
    gotówką - zrobiono to po amatorsku i takie rzeczy mnie drażnią.

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl

  • 12. Data: 2003-10-07 06:26:51
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    > Może to Argentyna nadchodzi? :)

    "Ty się zając śmiej..." znając polskie realia - nie sądzisz, że część
    klientów tak właśnie to odbierze? :)

    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl