  • 1. Data: 2010-04-28 10:43:24
    Temat: Głosujmy na PiS
    Od: " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak prezydentem zostanie JK ,to zgodnie z zapowiedziami ,będzie kontynuował wolę
    brata.W takim razie będzie też latał samolotami w patriotycznych misjach,myslę
    ,że na pokład będzie zabierał tylko "prawych i prawdziwych polaków/np.charlie
    itp/.Pierwszą podróż zapewne odbędzie do Juraty,Mam nadzieję ,że po drodze
    wstąpią chłopcy do Torunia, a tutaj ja zaczaję się ze swoim laserowym łukiem i
    bęc w tupolewa.I w ten niewyszukany sposób nie będziemy mieli problemów przy
    następnych wyborach.Howk

  • 2. Data: 2010-04-28 15:42:14
    Temat: Re: Głosujmy na PiS
    Od: TT <t...@o...pl>

    marq111 napisał(a):
> [...]
    > bęc w tupolewa.I w ten niewyszukany sposób nie będziemy mieli problemów przy

    Zwolennicy platformy mają jednak zrytą psychikę.

    TT

  • 3. Data: 2010-04-28 16:32:35
    Temat: Re: Głosujmy na PiS - a on jest na gieldzie czy na NC
    Od: k...@p...onet.pl

    jw

    kroovka

  • 4. Data: 2010-04-28 17:09:09
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    On 28 Kwi, 18:32, k...@p...onet.pl wrote:
    > jw
    >
    > kroovka
    >
    > --

    POkemonom Bóg rozum odebrał

    tak po prostu

  • 5. Data: 2010-04-28 23:26:31
    Od: "maniana" <g...@c...es>

    Użytkownik " marq111" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > łukiem i
    > bęc w tupolewa.I w ten niewyszukany sposób nie będziemy mieli problemów

    dobrze, że przyznajesz iż tusk jest zwykłym mordercą

  • 6. Data: 2010-04-29 07:54:55
    Od: Agaton <g...@w...pl>

    W dniu 29-04-2010 01:26, maniana pisze:

    > dobrze, że przyznajesz iż tusk jest zwykłym mordercą

    A Ty idiotą.

  • 7. Data: 2010-04-29 09:06:13
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    W dniu 28-04-2010 17:42, TT pisze:

    > Zwolennicy platformy mają jednak zrytą psychikę.

    Ależ skąd! W tym przypadku widać całkowicie nieodbiegającą od normy
    umysłowość kilkunastolatka.

    --
    http://www.surfersvillage.com/gal/

  • 8. Data: 2010-04-29 17:09:38
    Od: Paweł <r...@1...0.0.1>

    TT wrote:

    > Zwolennicy platformy mają jednak zrytą psychikę.

    dla JK jest drugi tupolegl, dla Tuska kupimy trzeciego tupolegla,
    a potem wybierzemy sobie normalnego krola :)

  • 9. Data: 2010-04-29 18:07:15
    Od: Joachim <j...@o...pl>

    > dla JK jest drugi tupolegl, dla Tuska kupimy trzeciego tupolegla,
    > a potem wybierzemy sobie normalnego krola :)

    Wybierzcie więc sobie króla w stylu Henryka III Walezego. Idealny król,
    jak na wasz intelekt.

    J.

  • 10. Data: 2010-04-30 01:10:44
    Od: "maniana" <g...@c...es>