  • 1. Data: 2008-10-19 16:04:10
    Temat: Getin konto internetowe
    Od: Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej>

    Jak to jest opłatami za obsługę polecenia zapłaty przypadku Konat
    Internetowego Getinu? Bo na stronie:

    http://www.getinbank.pl/424.php

    jak wół stoi, że "bezpłatna obsługa polecenia zapłaty", a w tabeli opłat i
    prowizji, że "wykonanie czynności zleconych stałych o zmieniającej się
    kwocie przesłanych do banku przez wierzyciela" - 2,5 zł. Jak dla mnie
    czynność zlecona o zmieniającej się wkocie przesłana przez wierzyciela to
    polecenie zapłaty. To jak jest naprawdę o zł czy 2,5 zł?

  • 2. Data: 2008-10-20 04:50:55
    Temat: Re: Getin konto internetowe
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Kamil Kosiński <k...@...tak.dalej> writes:

> [...]
    > zł. Jak dla mnie czynność zlecona o zmieniającej się wkocie przesłana
    > przez wierzyciela to polecenie zapłaty. To jak jest naprawdę o zł czy
    A to nie jest przypadkiem to słynne "zlecenie stałe o zmiennej kwocie"?
    KJ