  • 1. Data: 2008-10-19 14:36:08
    Temat: reklamy bankow
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Jak odbieracie spoty tv w kampaniach reklamowych bankow?

    Przykladowo dla mnie bardzo na plus BZWBK i ING.

    Typowe przyklady dna to dla mnie Multibank i Getin oraz Lukas.

    Gdzies po srodku mBank, troche lepiej Millennium.

    marekz

  • 2. Data: 2008-10-19 14:50:18
    Temat: Re: reklamy bankow
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    MarekZ pisze:
    > Przykladowo dla mnie bardzo na plus BZWBK i ING.

    BZ WBK mi sie niepodoba. To samo ING, wystepujacy tam aktor (ostatnio to
    on grywa chyba tylko w reklamach ING) strasznie sie znudzil i opatrzyl.

    > Typowe przyklady dna to dla mnie Multibank i Getin oraz Lukas.

    A Multibank to ma jakiekolwiek reklamy ? Getin faktycznie jest zalosny.
    Lukas troche lepiej.

    > Gdzies po srodku mBank, troche lepiej Millennium.

    mBank mial fajna reklame z jakims ksiedzem. Millenium mi sie niepodoba z
    uwagi na pana Huberta.

    Ogolnie reklamy bankow uwazam za denne :)

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2008-10-19 16:58:00
    Od: Jaroslaw Berezowski <p...@g...pl>

    Dnia Sun, 19 Oct 2008 16:36:08 +0200, MarekZ napisał(a):

    > Jak odbieracie spoty tv w kampaniach reklamowych bankow?
    >
    > Przykladowo dla mnie bardzo na plus BZWBK i ING.
    Nie ma dobrych reklam, wszystkie sa zle.

    --
    Jaroslaw "Jaros" Berezowski

  • 4. Data: 2008-10-19 21:20:47
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > A Multibank to ma jakiekolwiek reklamy ?

    "Panie Konradzie, proszę przelać wszystkie pieniądze do Multibanku..."
    "Zysk wyższej klasy...."

    Się ciesz, że nie widziałeś. Chyba gorsze dno niż Getin - tylko stylizacja
    na chyba "klasę średnią".

    marekz

  • 5. Data: 2008-10-20 11:43:09
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mnie się reklama PKO "Wojny gwiezdne" od strony plastycznej bardzo podoba :-)

    -----