  • 1. Data: 2008-10-19 12:53:47
    Temat: Karta Kredytowa DB
    Od: "Piotrek \"Alchemik\"" <k...@t...pl.spam.won>

    Witam,

    widzialem ostatnio reklame karty kredytowej DB - czy ktos moze korzystal
    z niej lub korzysta? Czy ma jakis w miare sensowny poglad przez Internet
    ? Czy ktos moze mi wytlumaczyc, ile ona w koncu kosztuje:
    http://kartadb.pl/5,porownajkarty.html

    Bo najpierw jest, ze rok za darmo, potem oplata za uzytkowanie 0 pln i
    na koncu jakies zwolnienie z oplaty i oplata za karte. Jak to czytac?

    Dziekuje

    Piotrek

  • 2. Data: 2008-10-20 22:20:24
    Temat: Re: Karta Kredytowa DB
    Od: t...@o...pl

    > widzialem ostatnio reklame karty kredytowej DB - czy ktos moze korzystal
    > z niej lub korzysta?

    trochę nie na temat, ale opowiem o swoich doświadczeniach w tym
    temacie.

    ja się przymierzałem do tej karty z uwagi na ipoda i volvo ale
    odpadłem w przedbiegach :)
    konkretnie poziom obsługi mnie powalił - dzwonię na infolinię, chcę
    się dowiedzieć czy jest dostęp przez internet do rachunku karty,
    bezpłatny, bez potrzeby zakładania konta - okazuje się, że jest.
    świetnie, bo nie potrzebuję kolejnego rachunku - biegnę do kadr po
    zaświadczenie o zarobkach i z nim w ręce lecę podpisać umowę do
    oddziału...
    na miejscu okazuje się, że samodzielnego dostępu dla kk przez internet
    nie ma (!) jak to nie ma? przecież powiedzieli, że jest. kto ma rację?
    znudzona panienka podejmuje jedną próbę połączenia się z infolinią aby
    wyjaśnić sprawę ale po pięciu minutach oczekiwania wysiada. bez
    jakiejkolwiek inicjatywy, wsparcia klienta zmuszony jestem sam drążyć
    temat. po 10 minutach wiszenia na telefonie w oczekiwaniu na rozmowę
    okazuje się, że oddział miał rację - samodzielnego dostępu do kk nie
    ma - trzeba starać się o dostęp do bankowości elektronicznej - a żeby
    do niej uzyskać dostęp trzeba założyć konto. które? może
    oszczędnościowe się nada i będzie bezpłatne? - może, nie wiem bo tego
    było już dla mnie za wiele.

    z innych kruczków związanych z tą kartą warto wymienić kilka
    dowiązanych płatnych ubezpieczeń (w zależności od klasy karty), gdzie
    opłata promocyjnie nie jest pobierana przez pierwsze dwa miesiące,
    można się zdziwić po tym czasie oglądając wyciąg - dla dociekliwych
    podobno jest możliwość rezygnacji z tych ubezpieczeń, jak w praktyce
    to wygląda za bardzo nie wiem, ogólnie mi powiedziano, że załatwia się
    tę rezygnację przez infolinię.

    podsumowując:
    na pierwszy rzut oka wydawało mi się, że ta karta to dobra propozycja.
    karta z chipem, mastercard. przy odrobinie uwagi bezpłatna w
    użytkowaniu. i jeszcze gratis na zachętę (też haczyk - nie ma
    gwarancji nagrody - shuffle tylko dla pierwszych 3500 klientów).
    byłaby dobrym uzupełnieniem do tego co już mam w portfelu.
    niestety próg wejściowy okazał się nie do przeskoczenia. szkoda.

  • 3. Data: 2010-01-07 13:46:51
    Od: "niegrzecznaa" <caresse@WYTNIJ_TOvp.pl>

[...]

    Oczywiście, że jest. W momencie, kiedy otrzymujesz kartę, otrzymujesz także NIK.
    Natomiast przy aktywacji karty wybierasz sobie kob PIN jak i 6-cyfrowe hasło dostępu
    do serwisu internetowego.

[...]

    Nie są to żadne kruczki, karta musi być ubezpieczona, kiedy jest wysyłana za
    pośrednictwem poczty polskiej. Po 2 msc to ubezpieczenie staje sie płatne 3,5, ale za
    to gwarantuje szereg licznych usług. Jeżeli chodzi o rezygnację z ubezpieczenia, nie
    ma z tym najmniejszego problemu. Wystarczy zadzwonić na infolinie.

    \"niestety próg wejściowy okazał się nie do przeskoczenia. szkoda.\"
    Karta srebrna 1500zł netto, złota 4000zł.

    Ja jestem bardzo zadowolona. Trzeba umiec korzystać z tego typu produktów, to fakt.
    Ale dużym atutem sa też rabaty.