  • 1. Data: 2008-10-19 08:43:47
    Temat: 2 pytania vs KK
    Od: " autor" <n...@W...gazeta.pl>

    1. czy mbank rozwaza wprowadzenie przelewow z rachunku kk ? Jakie banki to
    umozliwiaja
    2. jakie sa kryteria przyznania karty w DB (promocja karta dla testu, gratis iPOD.

  • 2. Data: 2008-10-19 09:25:44
    Temat: Re: 2 pytania vs KK
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    > 1. czy mbank rozwaza wprowadzenie przelewow z rachunku kk ? Jakie banki to
    > umozliwiaja

    Nie sadze.
    W tej chwili do 1.11 sensowny przelew jest jeszcze w bzwbk. Po 1.11 juz
    tylko GetinBank zostaje jesli chodzi o wyciaganie gotowki z karty.
    W przypadku oplacania rachunkow Citibank i LukasBank daja takie mozliwosci.

  • 3. Data: 2008-10-19 20:41:57
    Od: k...@o...pl

    On 19 Paź, 11:25, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > W tej chwili do 1.11 sensowny przelew jest jeszcze w bzwbk. Po 1.11 juz
    > tylko GetinBank zostaje jesli chodzi o wyciaganie gotowki z karty.

    Można dodać, że w BZWBK w większości przypadków będzie gorzej. Jednak
    jeśli ktoś przelewać będzie niewielką kwotę(do 300zł) to będzie
    lepiej.

  • 4. Data: 2008-10-19 20:44:09
    Od: "Szymon" <n...@o...pl>

    żytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...
> [...]

    Można dodać, że w BZWBK w większości przypadków będzie gorzej. Jednak
    jeśli ktoś przelewać będzie niewielką kwotę(do 300zł) to będzie
    -------------
    Sadze, ze wiekszosc osob jednak wyciagala spora czesc limitu. Dla 300zl nie
    bedzie sensu sie bawic.

  • 5. Data: 2008-10-20 08:01:34
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    --------
    > Sadze, ze wiekszosc osob jednak wyciagala spora czesc limitu. Dla 300zl nie
    > bedzie sensu sie bawic.

    a allekarta kredytowa ktora takze jest obslugiwana przez wbk tez nie bedzie
    umozliwiac dokonania przelewu ?

  • 6. Data: 2008-10-20 10:43:59
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gdhdsu$92t$1@inews.gazeta.pl, * autor* wrote:

    > a allekarta kredytowa ktora takze jest obslugiwana przez wbk tez nie
    > bedzie umozliwiac dokonania przelewu ?

    Bedzie umozliwiac. Tylko juz nie tak dogodnych warunkach.
    Teraz jest 3zl za przelew o dowolnej wartosci.
    Od 01.10.2008 bedzie 1% wartosci przelewu, min. 2zl.

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 7. Data: 2008-10-20 10:57:52
    Od: " autor" <n...@N...gazeta.pl>

    darnok <d...@a...spam.ch> napisał(a):

    > Bedzie umozliwiac. Tylko juz nie tak dogodnych warunkach.
    > Teraz jest 3zl za przelew o dowolnej wartosci.
    > Od 01.10.2008 bedzie 1% wartosci przelewu, min. 2zl.

    przy 300 zl jeden h. :->

  • 8. Data: 2008-10-20 11:07:38
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch>

    In news:gdho7g$fdu$1@inews.gazeta.pl, * autor* wrote:

    > przy 300 zl jeden h. :->

    Tej karty sie nie bralo zeby sobie przelewac 300zl...
    Tylko caly dostepny limit, kilkunastu tysiecy... np na swoje wlasne konto
    oszczednosciowe w tym banku :)

  • 9. Data: 2008-10-20 11:23:56
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 20 Paź, 13:07, "darnok" <darnok-
    allegroMALPAwpKROPK...@anty.spam.ch> wrote:

    > Tej karty sie nie bralo zeby sobie przelewac 300zl...

    Bralo.
    Znam kilka osob, ktore traktowala ja jako podreczny limit debetowy i
    dobieralo w miare potrzeb - wlasciciele kont w BZWBK od kilku lat.

  • 10. Data: 2008-10-20 11:30:44
    Od: k...@o...pl

    On 19 Paź, 22:44, "Szymon" <n...@o...pl> wrote:

    > Sadze, ze wiekszosc osob jednak wyciagala spora czesc limitu. Dla 300zl nie
    > bedzie sensu sie bawic.
    IMHO o to właśnie chodzi - bank uznał, że nie chcę żeby ludzie się
    bawili w wyciąganie kasy z kredytówki i ładowanie na konta
    oszczedzające/ wypłacanie bezodsetkowe z kk.

    Być może można doliczyć tą sytuację do skutków kryzysu na rynkach
    finansowych.