  • 1. Data: 2003-04-13 20:35:48
    Temat: 5 Euro do Niemiec wplata gotowkowa "z ulicy"
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    Przeszukalem archiwum, nie bijcie ;) - i tak musze zapytac

    W jakim banku najtaniej, nie posiadajac w nim konta walutowego, moge zlecic
    wplate -> przelew na konto w Niemczech, Commerzbank. Numer jest IBAN-Niemcy
    (20 cyfr) i podany SWIFT, ale przelew nie musi byc szybki, byle byl 1)
    potwierdzony jakims swistkiem i 2) mozliwie najtanszy (choc licze sie z tym,
    ze na pewno przekroczy sume przekazywana).
    Na razie bylem w BZWBK, zadali 35zl + koszty obce z blokada 100zl na ten
    cel.

    Odpadaja metody z koperta, Paypalem, kolega itp. - to musi byc wplata w
    banku, bo musze przedstawic potwierdzenie w instytucji (biblioteka niemiecka
    pobiera od biblioteki polskiej za przesylke ksiazek, ten rachunek polska
    biblioteka wrecza mi do zaplacenia i zada potwierdzenia).

    TIA

    --
    Robert

  • 2. Data: 2003-04-14 02:49:39
    Temat: Re: 5 Euro do Niemiec wplata gotowkowa "z ulicy"
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Robert" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pobiera od biblioteki polskiej za przesylke ksiazek, ten rachunek polska
    > biblioteka wrecza mi do zaplacenia i zada potwierdzenia).

    SWIFT w PKO BP - 46 zł za wszystko, płatne w okienku, nawet nie trzeba mieć
    konta (ale jak masz to wychodzi taniej - korzystniejszy kurs).

    Pozdrawiam,
    BaLab