  • 11. Data: 2003-07-30 15:45:04
    Temat: Re: Gdzie złapać kuny?
    Od: "Jarek" <j...@w...pl>

    > Czy ktoś ma już rozeznanie, po ile mu wyszła kuna wyjęta z bankomatu?
    > Ja w banku (Splitska Banka) przy wymianie dostawałem 7,42-7,44 kuna za 1
    > euro, co mi dawało ok. 60 groszy na kunę. Nie wiem jak w innych bankach,
    > ale w tym nie pobierali żadnej dodatkowej prowizji.
    >
    > --
    > Pozdrowienia
    >
    > Krzysztof K. Maj
    > (Uwaga na pułapkę w adresie!)

    Ja pobierałem kuny z bankomatu na kartę z Citibanku i za 500 kun policzono
    mi 304,49gr (25 lipca) do tego Citi wziął 4 zł za skorzystanie z bankomatu

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 12. Data: 2003-08-07 15:35:21
    Od: "Krzysztof K. Maj" <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org>

    Krzysztof K. Maj <kmaj@REMOVE_THIS.krak.eu.org> napisał w

> [...]
    > za 1 euro, co mi dawało ok. 60 groszy na kunę. Nie wiem jak w innych
    > bankach, ale w tym nie pobierali żadnej dodatkowej prowizji.

    Nikt nie odpowiedział na mój post, więc ponieważ właśnie dostałem wyciąg
    z Pekao SA, odpowiem sobie sam.
    Za 300 kuna wyjęte z bankomatu w dniu 11 lipca br., obciążono moją Visę
    kwotą 46,77 $ + 1,40 $ prowizji. Biorąc pod uwagę średni kurs dolara w
    NBP tego dnia (3,9240 zł), kuna wychodzi po 63 grosze, czyli o 5% więcej
    niż w przypadku kupna euro w kantorze. Przyjmując do obliczeń kurs
    sprzedaży $, będzie jeszcze gorzej.

    --
    Pozdrowienia

    Krzysztof K. Maj