  • 1. Data: 2010-09-12 05:44:24
    Temat: Problem z przelewem
    Od: Ravon <r...@g...com>

    Witam
    mam pewien problem i mam nadzieje ze mi ktos obeznany z tematem pomoze
    a mianowicie chce przelac troche kasy z mbanku na konto w WBK
    i kolega podal mi numer konta ale system mbanku mowi ze nr jest
    nieprawidlowy...a numery konta sa na pewno OK i nic nie pomyliłem. Co
    robić?

  • 2. Data: 2010-09-12 05:52:32
    Temat: Re: Problem z przelewem
    Od: Paweł Muszyński <p...@b...wytnijto.org>

    W dniu 2010-09-12 07:44, Ravon pisze:
> [...]
    > i kolega podal mi numer konta ale system mbanku mowi ze nr jest
    > nieprawidlowy...a numery konta sa na pewno OK i nic nie pomyliłem. Co

    Jak mówi, że nieprawidłowy, to coś masz pomylone.

    --
    Paweł Muszyński
    Skateshop http://sklep.e-street.pl

  • 3. Data: 2010-09-12 06:24:22
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 9/12/2010 12:44 AM, Ravon wrote:
> [...]
    > i kolega podal mi numer konta ale system mbanku mowi ze nr jest
    > nieprawidlowy...a numery konta sa na pewno OK i nic nie pomyliłem. Co

    sprawdzić numer konta bo na pewno prawidłowy nie jest.

  • 4. Data: 2010-09-12 07:53:52
    Od: Grejon <g...@g...pl>

> [...]
    > i kolega podal mi numer konta ale system mbanku mowi ze nr jest
    > nieprawidlowy...a numery konta sa na pewno OK i nic nie pomyliłem. Co

    Kopiujesz czy przeklepujesz? Bo czasami przy kopiowaniu mBank wyrzuca
    nieprawidłowy numer konta.

  • 5. Data: 2010-09-13 05:15:41
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    Usuń spację po numerze konta

  • 6. Data: 2010-09-13 20:46:21
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

    On Sat, 11 Sep 2010 22:44:24 -0700 (PDT), Ravon <r...@g...com>
    wrote:

> [...]
    >i kolega podal mi numer konta ale system mbanku mowi ze nr jest
    >nieprawidlowy...a numery konta sa na pewno OK i nic nie pomyliłem. Co

    jeśli kopiujesz przez ^C^V, to wpierw zrob ^V w jakis prosty edytor
    tekstowy, np. notatnik - wtedy moga wyjsc rozne kody, spacje i
    kreeczki, w zaleznosci od tego skad kopiowales.

    pozdarwiam,
    Cyb

  • 7. Data: 2010-09-14 03:40:25
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Witaj Cyb!
    W dniu Monday, September 13, 2010 (Monday) o godzinie 5:35:41 AM
    napisano:
    > jeśli kopiujesz przez ^C^V, to wpierw zrob ^V w jakis prosty edytor
    > tekstowy, np. notatnik - wtedy moga wyjsc rozne kody, spacje i
    > kreeczki, w zaleznosci od tego skad kopiowales.

    No tak, czasami doklajane sa informacje o formatowaniu. Jednolinijkowy
    tekst (taki jak IBAN) najwygodniej jest wkleic do paska adresu
    przegladarki i z niego ponownie skopiowac, celem umieszczenia w
    formularzu.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 8. Data: 2010-09-14 18:18:47
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    astro wrote:
> [...]
    > tekst (taki jak IBAN) najwygodniej jest wkleic do paska adresu
    > przegladarki i z niego ponownie skopiowac, celem umieszczenia w

    Mało tego, w wielu bankach (np. VW) formularze mają tyle znaków
    miejsca, że mieszczą się tylko cyfry i pojedyncze spacje pomiędzy
    grupami. Jak jest jakiś znak doklejony (np. spacja na początku) to
    formularz cichutko obcina koniec. A można byłoby przecież zostawić
    znacznie więcej miejsca a potem dokonywać obróbki i pokazywać
    ładnie sformatowany numer konta. Tyle, że to jakoś trudno im
    wymyślić :-(
    A właściwie to i tak jest nieźle, coraz nieźlej :-) Pamiętam ile
    razy zgłaszałem w VW, że powinni dopuścić format ze spacjami
    rozdzielającymi. Ale w końcu - po latach - zrobili :-)))

    witrak()

  • 9. Data: 2010-09-14 22:16:52
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Tue, 14 Sep 2010 20:18:47 +0200, witrak() wrote:
> [...]
    > miejsca, że mieszczą się tylko cyfry i pojedyncze spacje pomiędzy
    > grupami. Jak jest jakiś znak doklejony (np. spacja na początku) to

    Formularz Polbanku jest ustawiony na ilosc cyfr w IBANie (bez spacji).
    Jesli recznie nie usuniemy odstepow, 5 ostatnich znakow zostanie obcietych.
    A wystarczyloby dopisac w skrypcie (Alior dokonuje tego po stronie
    uzytkownika przy pomocy JavaScriptu) automatyczne usuwanie bialych plam...
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 10. Data: 2010-09-15 17:09:37
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Ravon <r...@g...com> dared to write:
> [...]
    > i kolega podal mi numer konta ale system mbanku mowi ze nr jest
    > nieprawidlowy...a numery konta sa na pewno OK i nic nie pomyliłem. Co

    No jak, udało się? Odpisz chociaż, że wszystko ok, o słowie "dziękuję" nie wspomnę.