  • 1. Data: 2003-01-04 15:01:14
    Temat: (BPH PBK) czy oni cos majstrowali ostatnio
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    przy IBANach w oddzialach?
    Ostatnio = ostatnie 45 dni.

    Karol

  • 2. Data: 2003-01-04 17:45:51
    Temat: Re: (BPH PBK) czy oni cos majstrowali ostatnio
    Od: "motherboard" <j...@s...jest.be.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:av6t02$1348$1@foka.acn.pl...
    > przy IBANach w oddzialach?
    > Ostatnio = ostatnie 45 dni.

    moze jasniej, jasniepanie?
    ;-)

  • 3. Data: 2003-01-04 23:37:36
    Od: Jurek Zielinski <j...@t...debica.pl>

    Dnia sob, 04 sty 2003 at 15:01 GMT,
    Karol <a...@a...poczta.onet.pl> napisał(a):
    > przy IBANach w oddzialach?
    > Ostatnio = ostatnie 45 dni.

    Coś było majstrowane - ale nie wiem gdzie i co
    Miesiąc temu płatrość do Raifaizen (or sth) poszła bez problemy, w tym
    miesiącu (znaczy się koniec poprzedniego) została odrzucona (sam bym
    odrzucił - jakiś dziwny ten numer z kopkami jakiś taki) pomimo ze był z
    tych samych zdefiniowanych. Po konsultacji z działem technicznym (w
    szoku byłem - rozumieli co do nich mówię, zapytali czy był wcześniej
    definiowany - "tak? to prosze go puścić jeszcze raz teraz już przejdzie
    bez problemów" I rzeczywiście przeszedł.

    Jurek

  • 4. Data: 2003-01-04 23:50:59
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 4 Jan 2003 23:37:36 +0000 (UTC), Jurek Zielinski
    <j...@t...debica.pl> wrote:

> [...]
    >miesiącu (znaczy się koniec poprzedniego) została odrzucona (sam bym
    >odrzucił - jakiś dziwny ten numer z kopkami jakiś taki) (...)

    No faktycznie dziwne te kropki, ale mozna je smialo usunac.
    Numer konta bez kropek zadziala tak samo dobrze, jak z kropkami.

    PGR