  • 1. Data: 2002-10-28 18:27:41
    Temat: Gdzie lepiej BPH czy PBK?
    Od: k...@p...onet.pl

    Czy te 2 banki sa juz polaczone do konca i maja wspolna oferte, czy np jakis
    produkt jest dostepny w PBK, a nie jest dostepny w BHP ? Jesli jest taka
    sytuacja, to w ktorym bardziej oplaca sie otworzyc rachunek ror ?

  • 2. Data: 2002-10-28 18:41:58
    Temat: Re: Gdzie lepiej BPH czy PBK?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

> [...]
    > produkt jest dostepny w PBK, a nie jest dostepny w BHP ? Jesli jest taka
    > sytuacja, to w ktorym bardziej oplaca sie otworzyc rachunek ror ?

    niedawno nastapila fuzja infroamtyczna - czyli w teorii wszystko jest to
    samo :) A z niektorych produktow juz sie wycofuja raczej.

  • 3. Data: 2002-10-28 21:00:38
    Od: Marcin Nowakowski <m...@n...irc.pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:
    > niedawno nastapila fuzja infroamtyczna - czyli w teorii wszystko jest to
    > samo :) A z niektorych produktow juz sie wycofuja raczej.

    Oferta jest wspolna, tylko przed zamowieniem uslug (karty, kredyty),
    najlepiej zadzwonic i sie dowiedziec ktore z nich jeszcze sa, czesc po
    prostu zostala wycofana.

    --
    p.
    Marcin "MCR" Nowakowski - m...@i...pl - UIN:53375070 - GG:1824096

  • 4. Data: 2002-10-29 10:41:05
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Jesienną porą czytam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik k...@p...onet.pl pisze:

    > Czy te 2 banki sa juz polaczone do konca i maja wspolna oferte, czy np jakis
    > produkt jest dostepny w PBK, a nie jest dostepny w BHP ?

    Pod względem systemu informatycznego połączone są jak najbardziej.
    Pod względem procedur - zdaje się, że są jeszcze oddzielne procedury
    działające w ex-bph i ex-pbk. Z czasem wszysko ma być ujednolicone.

    > Jesli jest taka
    > sytuacja, to w ktorym bardziej oplaca sie otworzyc rachunek ror ?

    Nie wiem. Wydaje mi się tylko, że zyski płynące z tego manewru nie
    byłby zbyt duże i długotrwałe.

    mj