  • 1. Data: 2009-01-07 21:00:06
    Temat: Pytanie do Dietra ....
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

    Pozwolę sobie zadać pytanie brzmiące:

    "Ile XXL straci w ciągu tego miesiąca"

    ,czyli jak brzmi nowa skorygowana długoterminowa prognoza Dieter'a po tej
    nietrafionej z 17 grudnia ....

    [...]
    5.1.09 dolek
    11.9.09 top
    26.12.09 dolek
    29.10.10 top koncowy przed come backiem do bessy.
    [...]

    Dr.Endriu

  • 2. Data: 2009-01-07 21:27:32
    Temat: Re: Pytanie do Dietra ....
    Od: " XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Dr.Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    Pozwolę sobie zadać pytanie brzmiące:

    "Ile XXL straci w ciągu tego miesiąca"
    ,czyli jak brzmi nowa skorygowana długoterminowa prognoza Dieter'a po tej
    nietrafionej z 17 grudnia ....

    Zadałeś złe pytanie. Prawidłowe powinno brzmieć: "ile już stracił Dieter na
    swojej nietrafionej prognozie i ile jeszcze straci gdy po skończeniu
    korekcyjnego odbicia dojdzie do wypełnienia spadkowej piątki zgodnie z teorią
    fal Elliotta" ?

    p.s. A ile ty straciłeś?

  • 3. Data: 2009-01-07 21:36:42
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Nie martwcie sie chlopaki o mnie. Ja sobie poradze. Jak bedzie trzeba to
    bedzie S, a jak nie to L. Jestem mobilny i nie blokuje sie jak XXL na jeden
    kierunek.

    Jesli chcecie zrobic cos pozytecznego to poszukajcie ciekawych korelacji wg
    cykli z tej strony:

    http://www.robjhyndman.com/TSDL/index.htm

    D.

  • 4. Data: 2009-01-07 21:54:15
    Od: "czarny" <c...@g...tam>

> [...]
    > swojej nietrafionej prognozie i ile jeszcze straci gdy po skończeniu
    > korekcyjnego odbicia dojdzie do wypełnienia spadkowej piątki zgodnie z

    Jesli zajal pozycje tuz przed poniedzialkiem to jest jeszcze jakies 100
    oczek do przodu i ma szanse odwrocic. Pozostaje czekac na komentarz od tych
    wszystkich wazeliniarzy szlifujacych niedawno row Dieterowi.

    Czarny

  • 5. Data: 2009-01-07 22:06:18
    Od: "Dr.Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    > swojej nietrafionej prognozie i ile jeszcze straci gdy po skończeniu
    > korekcyjnego odbicia dojdzie do wypełnienia spadkowej piątki zgodnie z

    Czy jesteś w stanie na chwilę zakopać (polityczny) topór wojenny i dla
    wspólnego dobra userów tej grupy wyrysować nam tą całą "spadkową piątkę" bo
    ja jej jakoś nie mogę zauważyć ?.

    > p.s. A ile ty straciłeś?

    Jak na razie nic. Z rok dwa musze potrenować "na sucho".
    Póki co z 23000 użytkowników na symulatorze jestem na 3300 pozycji (5 %
    zysku) (gdzieś na 4000 grających z zsykiem, ale nie przywiązywałbym do tego
    żadnego znaczenia) ...
    Zainteresowałem się giełdą z czystego przypadku gdzies około 1 roku temu.

    Dr.Endriu

  • 6. Data: 2009-01-07 22:34:19
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Szkoda czasu na demo. Inny swiat.

    D.

  • 7. Data: 2009-01-08 17:29:52
    Od: s...@w...pl

    On 7 Sty, 23:34, "Dieter" <d...@a...pl> wrote:
    > Szkoda czasu  na demo. Inny swiat.
    >
    > D.

    Dieter mam małe pytanie czy znasz jakies cykle godzinne lub minutowe
    które mozna by pózniej wrzucic na giełde ?