  • 1. Data: 2012-02-02 02:37:05
    Temat: Re: Gdzie kasa?
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Nie spelnia Twojego trzeciego postulatu, wydaje sie jednak
    najkorzystniejsza:
    http://getinonline.pl/lokata_magiczna_dwunastka
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 2. Data: 2012-02-02 10:57:58
    Temat: Gdzie kasa?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Gdzie się obecnie przelewa kase aby "obejść" inflację czyli jakie i gdzie
    najlepsze warunki lokat?

    Założenia:
    - czas trwania rok lub 1,5
    - cały okres bez belki
    - bank sam dzieli na małe lokaty - ja przelewam im pełną kwotę
    - oczywiście korzystne odsetki (ile teraz dają?)

    Co polecicie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece

  • 3. Data: 2012-02-02 11:46:23
    Od: Ebald <e...@i...pl>

    W dniu 2012-02-02 11:57, Budzik pisze:
    > Gdzie się obecnie przelewa kase aby "obejść" inflację czyli jakie i gdzie
    > najlepsze warunki lokat?

    Idea Bank
    TAX FREE OD 6%

    Pozdrawiam
    Ebald

  • 4. Data: 2012-02-02 11:54:43
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 02 Feb 2012 12:46:23 +0100, Ebald napisał(a):

    > Idea Bank
    > TAX FREE OD 6%

    Tak to aktualnie najlepsza oferta na rynku lokat bankowych.

    --
    xbartx

  • 5. Data: 2012-02-02 12:31:08
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Tak to aktualnie najlepsza oferta na rynku lokat bankowych.

    Getin "marmur" 5,99 - prawie jeden grzyb, a wlasciwie grzybnia ;)

    Meritum 6,05

    Pozdro

  • 6. Data: 2012-02-02 16:18:14
    Od: "sTav" <m...@b...o2.pl>

    wiadomości news:02022012.2DA7F4E3@budzik61.poznan.pl...
> [...]
    > - bank sam dzieli na małe lokaty - ja przelewam im pełną kwotę
    > - oczywiście korzystne odsetki (ile teraz dają?)

    FM Bank, Lokata kapitalnie zyskowna 6,2% (12mies)

  • 7. Data: 2012-02-02 21:12:03
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "sTav" <m...@b...o2.pl> napisał w wiadomości

    > FM Bank, Lokata kapitalnie zyskowna 6,2% (12mies)

    Belka :]
    - gwarantowana 5,68 ztcw

  • 8. Data: 2012-02-02 21:44:58
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > Belka :]
    > - gwarantowana 5,68 ztcw

    To są dwie rózne lokaty: "Kapitalnie zyskowna" - 6,20
    "Gwarantowany zysk" - 5,68

  • 9. Data: 2012-02-02 21:50:42
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Waldek" <m...@n...dam> napisał w wiadomości

    > To są dwie rózne lokaty: "Kapitalnie zyskowna" - 6,20
    > "Gwarantowany zysk" - 5,68

    a "Kapitalnie zyskowna" jest obdarta z belkowosci ?
    - bo wydawalo mi sie ze tylko ta "gwarantowana"

  • 10. Data: 2012-02-02 22:00:11
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    > Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

    > a "Kapitalnie zyskowna" jest obdarta z belkowosci ?
    > - bo wydawalo mi sie ze tylko ta "gwarantowana"

    O SHIT .... zapomnialem ze nawet mam taką :D
    - czlowiek juz zaczyna sie gubic ;)
    ------------------
    Rodzaj Lokaty: Lokata Kapitalnie Zyskowna

    Kwota Lokaty: xxxxx

    Okres umowny: 6 miesiecy

    Oprocentowanie rachunku Lokaty w skali roku wynosi: 16.12% do dnia
    31.12.2011r., 0,01%

    od dnia 1.01.2012r. do konca Lokaty.

    Oprocentowanie według zmiennej stopy procentowej.

    Lokata nieodnawialna.

    Pozdro