  • 1. Data: 2012-02-01 15:42:53
    Temat: Allegro vs. Polcard
    Od: Marcin <p...@c...net>

    coś ostatnio często przejście z Allegro na stronę płatności Polcardu
    https://post.polcard.com.pl/cgi-bin/autoryzacja.cgi
    kończy się niepowodzeniem (komunikat, że strona nie mogła być
    załadowana).

    powoduje to oczywiście przerwanie transakcji płacenia i konieczność
    dalszego
    ręcznych kombinacji w Allegro.

    co się dzieje? Anonymousi ich (Polcard) jakoś atakują czy co?

    Marcin

  • 2. Data: 2012-02-01 18:33:55
    Temat: Re: Allegro vs. Polcard
    Od: "Waldek" <m...@n...dam>

    Użytkownik "Marcin" <p...@c...net> napisał w wiadomości
    u.googlegroups.com...

    >coś ostatnio często przejście z Allegro na stronę płatności Polcardu
    >co się dzieje? Anonymousi ich (Polcard) jakoś atakują czy co?

    O ile mi wiadomo, to US ostatnio allegro zaatakowal :D

    Pozdro