  • 1. Data: 2016-02-05 11:31:21
    Temat: BGZ
    Od: Aha <a...@p...pl>

    Od dzisiaj 5.02 g15:20 do 8.02 8:00 zamykają dostęp do konta.
    Zmieniają szatę graficzną i hasła na maskowalne. Co im strzeliło do głowy?. Teraz
    klient
    będzie miał większe kłopoty przy logowaniu.

    Przy okazji. Jakoś słabo idzie im zbieranie "Lokata Deklasująca 4M". Przedłużyli
    termin do
    12.02

    --
    aha

  • 2. Data: 2016-02-05 13:01:07
    Temat: Re: BGZ
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Co im strzeliło do
    > głowy?. Teraz klient będzie miał większe kłopoty przy logowaniu.

    Większe kłopoty?
    Przynajmniej nie będę musiał wstukiwać dodatkowo cyferek z smsa

  • 3. Data: 2016-02-05 13:07:04
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-05 13:01, wiatrak wrote:

    > Większe kłopoty?
    > Przynajmniej nie będę musiał wstukiwać dodatkowo cyferek z smsa

    Haslo z SMS jest raczej prostsze i szybsze, niz rozkminianie i
    weryfikacja ktora znaczek z hasla wpisac w ktore miejsce.

    Banki od czarneckiego po krytyce uzytkownikow odnosnie stosowania
    hasel maskowalnych daly mozliwosc wpisywania hasla tradycyjnie.

    --

    memento lorem ipsum

  • 4. Data: 2016-02-05 13:13:43
    Od: Chris94 <c...@p...fm>

    Dnia Fri, 5 Feb 2016 13:01:07 +0100, wiatrak napisał(a):

    > Co im strzeliło do
    >>

    > Większe kłopoty?
    > Przynajmniej nie będę musiał wstukiwać dodatkowo cyferek z smsa

    Osiem cyferek z SMS-a, które w dodatku widzisz cały czas na ekranie, to
    mały pikuś w porównaniu z wpisywaniem *długiego* maskowanego hasła,
    gdzie nie masz żadnej możliwości sprawdzić tego co wpisałeś!
    A niech do tego jeszcze dojdzie chamski numer z jakim kiedyś się
    spotkałem (chyba w Meritum, ale głowy za to nie dam), że na czas jakichś
    prac serwisowych w systemie, włączają wyświetlanie komunikatu o błędnym
    haśle przy *każdej* próbie zalogowania!

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof