  • 11. Data: 2003-02-05 21:37:52
    Temat: Re: GTFI spada wszędzie, tylko nie w swoich reklamach
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    news:0777.0000041a.3e3f86ee@newsgate.onet.pl...
    > Ciekawe, że od wielu dni GTFI leci zauważalnie w dół (a wydawał się, że na
    > obligacjach może iśc tylko w górę

    A wprowadź np. do excela czy odpowiednika w star office historyczne dane gtfi os np.
    z dwóch ostatnich lat i utwórz z nich wykres a
    następnie przypatrz mu się dokładnie a zobaczysz ze okresów "spadania" i to wiekszych
    niz obecne było sporo niż te obecne. Nic nie
    licz tylko popatrz na rysunek :)

    Sark

  • 12. Data: 2003-02-05 22:25:52
    Od: g...@o...pl

    > Nic nie
    > licz tylko popatrz na rysunek :)

    Dobra metoda, bo choć z GTFI jestem jeszcze na plusie, to zaczynam się lekko
    niepokoić ;-)))))))

    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 13. Data: 2003-02-06 10:02:42
    Od: z...@p...onet.pl

    > ...choć z GTFI jestem jeszcze na plusie, to zaczynam się lekko niepokoić ;-
    )))))))

    ...no to widzę, że Twój optymizm w stosunku do GTFI został nadgryziony ;)

    BTW - jestem zawiedziony brakiem reakcji na moje Re w tej sprawie:
    http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=565
    30&t=56449
    Czyżbyś go nie zauważyła, lub co gorsze - zlekceważyła ;(

  • 14. Data: 2003-02-06 11:45:48
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    > BTW - jestem zawiedziony brakiem reakcji na moje Re w tej sprawie:
    > http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=565
    30&t=56449
    > Czyżbyś go nie zauważyła, lub co gorsze - zlekceważyła ;(

    Gdzież bym śmiała zlekceważyć ;-))))) ??? Ostatnio po prostu nie mam czasu i
    chyba mi coś umknęło ;( , ale już się poprawiam i odpisuję ;)

    Pozdrowienia,
    Glenn